399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Brug for et godt råd! Brug for et godt råd!

Hej alle sammen.
nu skal i høre. jeg og min kæreste vil gerne have os en hund og vi har også besluttet os for hvilken race det skal være. vi vil gerne have en grand danior og vi vil gerne have os en Han. MEN.. min kæreste rejser væk i 6 mdr til februar. hvis vi anskaffer os hunden til december vil den så få problemer med at se min kæreste som alfa-han når nu han er væk i så lang tid og heller ikke er meget hjemme i hverdagen???? vil gerne have at vores hund er knyttet lige meget til os begge to og vil ikke risikere at få problemer med dominansen når han kommer hjem efter de 6 måneder... nogen der kan hjælpe mig??? skal vi måske vente med at få hunden til han kommer hjem?

Mvh Josefine

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for et godt råd!
  • #1   9. aug 2009 Det ville jeg nok gøre, altså vente. Som du selv siger, så skal I begge knytte jer til ham.

• #2   9. aug 2009 altså jeg er sikker på at han nok skal knytte sig til ham når han kommer hjem. det er jeg er mest bekymret for at det med dominansen....vil ikke have at hunden tror at han er manden i huset når kæresten kommer hjem igen... kan det blive et problem eller ved hunden det godt når nu min kæreste er med fra starten... Forstår du hvad jeg mener???

• #3   9. aug 2009 Uh, det kommer godt nok an på hundens sind og temperament. Det er ikke til at forudse hvordan det vil gå.

Håber I finder den løsning der er bedst for jer.

• #4   9. aug 2009 Jeg tror at, hvis hunden og dig går selv 6 måneder, vil den se sig som manden i huset, dog stadig at det er dig der bestemmer. Når din kæreste kommer hjem igen, kan det godt være han måske prøver din kæreste af, men jeg tror hurtigt at den finder ud af at det er din kæreste der er "alfa hanen" (:

Kommentér på:
Brug for et godt råd!

Annonce