{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

louise m
louise m
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Nogle der kender en løwchen ?? {{forumTopicSubject}}

Min søster har købt en hund af racen løwchen. Jeg har aldrig hørt om denne race og så blev jeg selvfølgelig nysgerrig. Jeg gik på nettet og læste om den, men jeg er stadig nysgerrig og håber at der sidder en herinde som enten har en løwchen eller som har haft en og vil fortælle lidt om racen:-) Hilsen Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der kender en løwchen ??
  • #1   9. aug 2009 Vi har to stk hos mine forældre og den er en skøn race. Ingen hundehår overalt smiley De er begge på min profil. Mor og datter. De er nemme at opdrage, men kan være noget gøende. Men en dejlig lille hund som altid er glad og klar på laaaange gåture.

MVH Louise

• louise m
    louise m Tilmeldt:
    mar 2009

#2   9. aug 2009 Hold op nogle skønne hunde:-)Sender lige dine billeder til min søster så hun kan se hvordan de kommer til at se ud:-)

• #3   9. aug 2009 Det er bare iorden smiley Min veninde blev også så vild med racen at de fik en for et par år siden. Skøn hunhund de fik sig smiley Ved du hvor de har købt hvalpen henne?

• louise m
    louise m Tilmeldt:
    mar 2009

#4   9. aug 2009 Jeg ved kun at det er fra et stueopdræt ovre i nordjylland. Det skulle vist være ret svært at få fat på denne race....

• #5   9. aug 2009 "min jagtforretning" har en, Turbo =)

Jeg er ikke meget til små hunde, men synes man får meget hund ud af en løwchen =)

Han er velopdragen, og elsker hans vijle til træning og det årvågne blik når man ønsker noget han ikke forstår helt..

En utrolig dejlig lille hund!

Kommentér på:
Nogle der kender en løwchen ??

Annonce