Hjælp ! ( hund og killinger med mange lopper ) Hjælp ! ( hund og killinger med mange lopper )
hej alle sammen nu skal i høre ; '
min venindes hund har 50.000000000 lopper og det er så skide synd . ! '
de gør ikke en skid ved det den kradser sig selv til blods!! det er forrøgt!!!!!
men nu har de også fået kattekillinger for 7 gange i 2 år og de passer dem ikk ordenligt , de er 1 uge gamle og har allerede mega mange lopper ; nu kom vi så i en diskution med hende og hun siger så at vi ikke passer vores hunde ! jeg har selv en engelsk bulldog og hendes ligner bare en lille labrador i bygningen den er meget tynd! min veninde har lige fået en hvalp på 8 uger som er labrador,rottweiler, dobbermann grandanois og den er super fin men hende med den engelske bulldog siger ´´,, bla bla bla hun kan ikke passe den og når den bliver stor så bla bla bla og den lider !! hun er den sidste der skal snakke om andres dyr HJÆÆÆLP HVAD SKAL VI GØRE?
ville bare dele det med jer !
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 60 Svar: 895
jul 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 79
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Eller prøv dyrenes beskyttelse
aug 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
Ingen af jer ejer dyrene da i er så unge. De er jeres forældres ansvar
jul 2009
forleden var mig og en veninde ude og gå med vores to hund (engelsk bulldog og lille blandnings hvalp)
og så kommer hun med sin hund som blandt andet intet pels på hals og lidt op over hoved og ørerne løbende hen og hun kalder den så til sig og efterfølgende kaster sig over den så den ligger på ryggen og vi siger "Vi l du ikke være sød at hiolde din hund i snor når den har lopper ?"
Hun svarer "Øhh nej ?" og Råber Efter dem giv deres hunde lopper !!!
Og deres små katte killinger er så fyldt med lopper at man næsten ikke kan se deres mave !
Og så har de tre KÆMPE Maine coon katte gående sammen i et bur på 1x3 meter bur uden mad og vand !
ER DET DYREPPLAGERI ELLER ER DET BARE OS ??????????
jul 2009
jul 2009
Det er så pænt af jer at hjælpe for vi dste jo ikke om det bare var mig !
Men det er da lidt synd altså den ene kats stamtavle lyder sådan her
Mor : Mismor Mismors søn : Brunkage
Så kattens stamtavle Mor : Mismor Far : Brunkage som også er Mismors SØN !
Og alligevel sælger de kattene til 5ooo stykket selvom det er indavl !
jul 2009
Jeg prøver !
Hjælp ! ( hund og killinger med mange lopper )