{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

HJÆÆLP... ( Chihuahua er kræsen ) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Jeg håber i kan hjælpe mig med mit problem..
Min lille chihuahua, vil ikke spise noget mere. Han er stort set blevet godt og grundig kræsen. Han vil slet ikke spise sit tørfodder mere, kun hvis vi giver ham det fra hånden. Jeg giver ham meget forskelligt for, at han ikke får det samme hele tiden og bliver træt af det.

Jeg har givet ham; kylling leverposteg, alle salgs pålægger osv. osv. Jeg har givet ham alt. Men han vil ikke spise noget af det, det er kun hvis vi giver ham det fra hånden.

(Det skal lige siges, at han ikke er syg eller noget, han er som han altid er.. Det er kun en ting, KRÆSEN!!)

Så er mit spørgsmål så om i har nogle ideer tll, hvad jeg kan give ham eller gøre ved hans kræsenhed??

På forhånd tak.
- Annemette Klint

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆLP... ( Chihuahua er kræsen )
  • #1   10. aug 2009 Tjah, min dyrlæge siger at ingen sund og rask hund falder om død af sult ved siden af en fyldt madskål.

• #3   10. aug 2009 Lad tørfoderet stå i 15 min. Fjerne det han ikke har spist. Så får han intet før det er madtid igen hvor det igen står 15 min. Og så sættes væk.
    Han dør ikke af sult , og skal nok spise når han er sulten.
    Atlså slut med leverposteg, pålæd osv.

• #4   10. aug 2009 Du stiller foderet på gulvet, venter et kvarter, stiller maden væk. Dette gentager du 4 gange i døgnet og din hund kan sagtens gå1 døgn uden foder. I og med den spiser fra din hund så er det ikke fordi der er noget galt med tænderne men fordi den simpelthen er blevet vænnet til det. Så fat modet, hold fast i rutinen og absolut ingen godbidder før hunden spiser sin mad

• #5   10. aug 2009 Detmed at sætte foderet væk igen har jeg ogå prøvet med min chi, og efter 3 dage hvor hun ikke havde spist noget satte jeg det frem hele tiden, og så spiste hun lidt igen. Jeg har også problemer med at få hende til at spise, men nu har jeg købt sådan noget fiskeolie der skal hældes over maden, så vil hun gene have lidt, men hvemved hvor længe det varer..

• #6   10. aug 2009 Åh, jeg forstår dig så godt. Min Papillon vil næsten heller ikke spise. Jeg tror faktisk godt hun kunne dø af sult. 3 gange har jeg prøvet ikke at begynde at håndfodre hende efter 1½ døgn, så bliver hun så dårlig at hun kaster galle op. Hun er i løbetid lige nu og det har været forfærdeligt for hun har absolut ikke nogen appetit, mens hun er i løb. Hun bakker når jeg kommer med maden. Det er også rigtig svært ,at have hende med til lydighed. for hvordan gør man det, når hun er ligeglad med godbidden. Jeg har prøvet alt og er faktisk ved at opgive. Har snakket med dyrlægen og giver hende vitaminer hver dag for at hun ikke kommer til at mangle noget. Dyrlægen siger at så længe hun har afføring hver dag, er det ok. Men jeg er bekrymret.

• #7   10. aug 2009 Lili har lige været på ferie hos olde, da Lili ikke ville spise kogte hun lidt rødspætte og kom i ,snu gammel kone Lili har ikke sultet og har holdt vægten. sidegevinst super flot blank pels, så vi forsætter med lidt fisk, bare en gang imellem. Men hun kan godt gå en dag ind imellem uden at spise.

• #8   11. aug 2009 Jeg tror på en hund er så kræsen som man gør den til (ikke ondt ment eller noget, og kan godt forstå du er urolig)
    MEN, når han er tilstrækkelig sulten skal han nok spise sit tørfoder :')
    ...Hvis han JA, vel at mærke er rask.

Kh Ann-Sophie

Kommentér på:
HJÆÆLP... ( Chihuahua er kræsen )

Annonce