819 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hyposensibilisering"
Hyposensibilisering
Min søsters hund er i gang med sådan en omgang og jeg er lige nysgerrig efter at høre, hvad andre har gjort. Var hunden på prednisolon i forløbet? I så fald hvor stor en del af det? Var hunden ...
Min søsters hund er i gang med sådan en omgang og jeg er lige nysgerrig efter at høre, hvad andre har gjort. Var hunden på prednisolon i forløbet? I så fald hvor stor en del af det? Var hunden ...
Skrevet af: *CH* - - 8. jun 2012
hyposensibilisering og barff
hej med jer er der nogen der ved om man kan fortsætte med at barfe når hunden får den behandling??
hej med jer er der nogen der ved om man kan fortsætte med at barfe når hunden får den behandling??
Skrevet af: Eve A - 11. okt 2010
hyposensibilisering og barff
Hej med jer er der nogen der har fået jeres hunde hyposensibiliseret mendes i fodret med råt ???
Hej med jer er der nogen der har fået jeres hunde hyposensibiliseret mendes i fodret med råt ???
Skrevet af: Eve A - 11. okt 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
*Åhh rigtig øv dag.. har været ved dyrelægen og fået svar på blodprøver, Evo har nærmest multi allergi, sæønt, nyt foder og piller hver dag..*
Katrine:
Er han ikke sygeforsikret?
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 59 Svar: 181
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
Jeg har selv en der er blevet testet positiv på ca. 30 forskellige ting. Deriblandt kanin, som hun aldrig har været i nærheden af, eller hun har fået at spise før prøven blev taget. Når man ikke har været udsat for ting, kan man ikke have dannet allergener for dem... ;o)
For ikke at skulle fylde min hund med medicin, som beviseligt smadrer deres organer, valgte vi, at skifte til råfodring. Hun er nu medicin- og symptomfri... Og spiser kanin... ;o))))
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 59 Svar: 181
hyposensibilisering