{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.096 visninger | Oprettet:

Jer med yorkshire terrier. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley jeg har en yorkshire terrier hvalp på 3 ½ måned. Vi er i fuld gang med renlighedstræningen - det går rigtig godt med at tisse udendørs, hun gør det hver eneste gang vi er udenfor. Men det kniber lidt med at "lave".

Hvor længe tog det før jeres yorkshire blev fuldstændig renlige? jeg har hørt at det godt kan tage rigtig lang tid.
Har i evt nogle gode råd?
Mvh Camilla :0).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med yorkshire terrier.
  • #1   15. aug 2009 Camilla - det kan godt tage lang tid, men hold øje med hende, når de skal lave stort "søger" de efter det rigtige sted at gøre det og så skal du lige snuppe hende og bære hende ud og husk så at ros hende hver gang det lykkes, så skal det nok komme.

• #2   15. aug 2009 Hej det kan godt tage langggg tid.. Kiwi er nu snart 9 måneder, og er stadig ike helt renlig, men den ved godt det forgår udenfor... Grundet til det er tit at de har små følsomme blære, som først skal udvikles, for de kan egentlig ikke holde sig særligt længe, vores voksne hund kan i gennemsnit holde sig 2-3 timer længere end Kiwi. Den skal trænes i det, men det er også en fysisk forklaring, dens blære er ikke fuldt udviklet endnu så derfor kan den ikke holde sig så lang tid... Så det gælder bare pom at gå ud med den så ofte man nu kan.

• #3   15. aug 2009 Mette hvor har du læst det henne, nu har jeg haft yorkier i 15 år, så det tror jeg er noget sludder.

• #4   15. aug 2009 det har jeg fået afvide af min dyrlæge ;-D fordi Kiwi også have renlighedsproblemer....
    det har noget med blæreren funktion at gøre, som skal udvikles. Og det ser jeg også tydeæligt herhjemme den voksne kan holde sig længere tid en hvalpen...
    men som princip skal man jo helst gå uden med hvalpen hver time havlanden, og så skulle problemet være løst.... så burde den egentlig ikke tisse indenfor.

• #5   15. aug 2009 men detil skal det siges at træningen er vigtig, min hund er egentlig renlig, men sker der uheld er det helt og aldeles min egen skyld for selv om den 9 måneder, så kan den stadig ikke holde sig længe ..

• #6   15. aug 2009 Min Yorkshire terrier på 3,5 mrd. kan sagtens holde sig 8 timer om natten.
    I løbet af dagen blever den luftet hver 3-4 time.
    Det går fint.
    Mht. til at "lave stort" er min teori den, at de gør det på bestemte tidspunkter.
    Kan du finde "dem" er du et langt stykke.

• #7   15. aug 2009 Tak for jeres kommentar smiley

• #8   15. aug 2009 Mona - du skulle måske overveje at lade ham kastrere, nogle hanner holder aldrig op med at strinte.

Kommentér på:
Jer med yorkshire terrier.

Annonce