887 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

At finde en ny dyrlæge?? At finde en ny dyrlæge??

Ja efter en meget dårlig oplevelse ved min nuværende dyrlæge overvejer jeg at skifte..
Men det sørme ikke let..

Jeg har nu pga mine oplevelser nogle krav:
Jeg vil vide hvilken erfaringer de har med mopse, men hvordan spørger jeg bedst muligt ind til dette??

Jeg vil sikre mig de har forstand på racens sygdomme, hvordan de ser ud og skal være osv.
men det vel svært?

Det skal være en der giver sig god tid til dyrene og ikke kun tænker i penge

Det skal være en dyrlæge der giver sig tid til at lytte til mig og vejlede mig når jeg har brug for det.

Det skal så også være en dyrlæge i nærheden ikke mere end max 20 min fra mig men syndes ikke der er mange med hjemmesider på nettet hvor man får info om dyreklinikken så skal igang med at undersøge krak osv for dyrlæger og så ringe rundt, men skal liiige ha en liste med spørgsmål klar smiley

Håber bare det kan lykkeds mig..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At finde en ny dyrlæge??
  • #2   17. aug 2009 Ved ikke hvor på Vestsjælland, du bor, men jeg kan anbefale Frederiksberg Dyreklinik i Sorø - de svarer helt klart venligt på dine spørgsmål, og er yderst kompetente.

Jeg er meget glad for dem, både til humde og katte smiley

• #3   17. aug 2009 hihi det faktisk den i sorø og slagelse dyrehospital jeg er anbefalet men skal lige ringe og høre dem om deres mopseerfaringer osv..

Har også hørt godt om en i høng;)
    Jeg bor 8km udenfor slagelse mod rudsvedby ca.

• #4   17. aug 2009 Jeg kan anbefale Ølstykke dyreklinik - men det er jo nok lidt for langt når du bor i vestsjælland.
    Jeg ved dog ikke hvor kendt de er med mopsen, men jeg synes det er en rigtig god klinik, venlige og giver sig tid.
    Og så elsker jeg det faktum, at de selv har vagten i udenfor almindelig lukketid.

• #5   17. aug 2009 fakse kan jeg varmt anbefale

• #6   17. aug 2009 Slagelse er ikke god, synes jeg.

Har dårlige erfaringer med deres narkose smiley

• #7   17. aug 2009 Er det så slagelse dyreklinik eller klingeberg eller anden dyrlæge i Slagelse for der er nogen stykker her nemlig..

• #8   17. aug 2009 jeg syntes det er vigtigt at atille krav til en dyrlæge.. og sige tydeligt hvad man forventer.. jeg er slet alt for dårlig til at sige.. heiii gider du godt lige forklare mig hvad der sker... og det er ærligtalt for dumt..

• #9   17. aug 2009 Kære mopsejer - Os med de små racer (antals mæssigt altså - gælder også for store hunde) får store problemer med at finde dyrelæger, der er eksperter i racernes specifikke problemer. Vær glad hvis du kan finde en dyrlæge/dyrlægecenter, som har eksperter i små hunde for dit vedkomne. Og at de så oven i købet skal findes i afstand af 20 min køretid? Ja, undskyld, men det er vist ønsketænkning - Men finder du dem så skriv endelig - Og jeg kan nøjes med at køre til Vestsjælland fremfor til Jylland.
    Dybest set handler det jo om tillid mellem dyrlægen og os som kunder.
    (Nej jeg tager ikke til Jylland for almindelig helbredstjek, vaccinationer eller ormekure i ft Sverigesture - men skal der ekspertice til går turen over broerne)
    Håber du finder en dyrlæge nær dig selv du har tillid til.

• #10   17. aug 2009 Der lægger mange dyrlæge omkring mig så det bar om at ringe rundt smiley skal bar undersøge deres erfaringer før jeg beslutter mig og ja kan også finde på at besøge dem bare for at se hvad jeg syndes om dem før jeg beslutter mig..

Kommentér på:
At finde en ny dyrlæge??

Annonce