Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med hund og glatte gulve
  • #1   18. aug 2009 har trægulv og har ingen problemer her

• #2   18. aug 2009 Jeg har glatte gulve men ingen problemer med hundene. De sover alligevel oftest nr vi er inde

• #3   18. aug 2009 hae glatte gulve og her der der ingnen problever vil de lege må de gå ud så velter de heller ikke drengen

• #4   18. aug 2009 Chianti var ikke helt tryg ved mit gulv da hun var lille hvalp, så jeg lagde et kelimtæppe ind under sofabordet hvor hun så kunne lege

Men da hun blev ældre elskede hun det... hun udnyttede ligefrem det at det var så glat... hun kastede sig afsted hen over gulvet for at komme hen til sit legetøj
    Dog undervurderede hun nogen gange sin egen styrke så hun væltede ind i døre, vægge og komoder, når hun ikke fik standset i tide

• #5   18. aug 2009 kan de få HD af glatte gulve?????? hvor kan man købe skrid- bare tæpper henne?

• #6   18. aug 2009 monika det har jeg aldrig hørt om

• #7   18. aug 2009 Jeg kan sagtens forstå dig/din usikkerhed.......
    Vi har fået lagt gulvtæppe på i stuen for Sumo skøjtede simpelthen rundt på gulvet og han faldt også og slog sig et par gange :o( nogle gange gled bagbenene sårn ud til siderne - det så ikke særlig rart ud :o( efter vi har fået tæppe på er han helt vild med at lege i stuen - man kan virkelig se han nyder det :o)
    Ville bare lige dele min erfaring :o)
    ps i øvrigt er jeg lykkelig for at jeg kan nøjes med at støvsuge 1 gang om ugen på tæppet, hvor jeg før jo både sku støvsuge og bagefter vaske gulvet ;o)

• #8   18. aug 2009 Vi har også glatte gulve i hele det område Lia normalt går på. Har hun fart på, så kan hun godt sejle rundt, men nu har vi den regel at der ikke må leges vildt indendørs, så det er yderst sjældent at der sker noget. Hun har ikke problemer med at gå rundt normalt eller at rejse sig fra liggende stilling. Faktisk så udnytter hun gulvene til at lægge sig, hvor hun først smækker bagenden i gulvet og så lige så stille glider ned med forkroppen. smiley

• #9   18. aug 2009 Watson har kun problemer når han har for meget fart på - det styrer han så til gengæld helt selv

• #10   18. aug 2009 Vi havde glatte gulve før, men har fået lagt nye klinker og afhøvlede gulve.
    Dels pga. skaderne der kan forekomme, dels når deres poter larmer og det er altså ikke helt det samme når man ber hundensætte sig og den ligner bambi istedet hehe...
    Så det har været en dyr fornøjelse at omlægge gulve, men meget nemmere og trygt.

• #11   18. aug 2009 Vi har glatte gulve det glider de på når de leger ellers fungerer det fint - jeg sørger dog for potevoks og at klippe hårerne mellem trædepuderne for at gå på hår og glat gulv det funger ikke - Chunta er blevet HD fotograferet og den sagde A i den ene side og B i den anden - men der er mange andre ting som kan foresage HD - dårlige gener, dårlig mad osv

• #13   18. aug 2009 Hej Monica

Jeg har også glatte gulve og mine hunde har også haft svært ved det i starten, men nu går det rigtig fint, jeg snakkede med min dyrlæge og han sagde at det kunne være fordi neglene er en lille smule for lange, så hunden ikke har helt frie trædepuder og det på trods af jeg tit klipper negle på dem, men der skulle en lille smule mere af så trædepuderne var mere fri.... Der ud over anbefalede han potevoks indtil de fandt ud af at de sagtens kunne gå på gulvet for hvis de er lidt usikre kan de krumme poterne og så bliver de endnu mere usikre....

• #14   18. aug 2009 skal lige siges at potevoks sviner rigtig meget men det er kun en periode, så man overlever...

• #15   18. aug 2009 vi har glatte træ gulve i hele huset, hund har ikke probemer med at gå på dem, men kan godt skride lidt når hun kommer løbende rund om hjørnet:-)
    Tror godt de han få noget med hofterne,
    vores har c hofter- begge forældre a hofter, og vi tror gulvet kan have lidt af skylden, ikke noget vi kan vide jo. men hvis du kan undgå trægulve det første år tror jeg det ville være en god ting, ligesom de ikke må hoppe og løbe osv.

Kommentér på:
jer med hund og glatte gulve

Annonce