{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

ginnie m
ginnie m
Tilmeldt:
19. aug 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

hjælp ang. gigt og led produkter {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber det der pulver hunden skal have når man gerne vil forebygge gigt og led problemer. jeg kan se der er noget der hedder glukosamin,artroflex,msm osv????
men jeg aner ikke hvad jeg skal købe. jeg har set man kan købe noget til heste eller hunde på (borjes-tingsryd.se)og det ser ret billigt ud især den til heste,og det kan vel være det samme???? om det er til heste eller hunde.fordi man for mere pulver for pengene hvis der står hest på bøtten.grunden til jeg gerne vil finde det billigst er pga at jeg har to store hunde, og det bliver jo ret dyrt i længden. håber nogen kan vejl. mig lidt. på forhånd tak


Kommentarer på:  hjælp ang. gigt og led produkter
  • #1   19. aug 2009 jeg har haft købt til hesten på www.rheumacure.com

    der har jeg brugt mobility vet... deres solanum flex er genialt, men koster også kassen smiley

    de har til flere typer dyr, ved ikke om der er forskel på om det er til hund eller hest.


  • #2   19. aug 2009 Vi brugte ReVet til Kiki for leddene, som ex kan købes på www.vetcur.dk

    Produkt infomation ReVet:

    ReVet

    Smerter, gigt og ledproblemer har altid en årsag. Typisk vil ophopninger af urinsyre og andre affaldstoffer forstyrre bevægeapparatets fine biokemiske balance. Også hormonelle forstyrrelser eller fremmedproteiner fra fordøjelsen kan være årsag til gigtlidelser eller nedbrydning brusk og ledflader. De mest almindelige lidelser i bevægeapparatet er slidgigt, discusprolaps, HD samt smertefulde inflammationer.

    ReVet indeholder 17 kendte lægeurter og medicinske planter. ReVet tåles af hunde med lidelser i bevægeapparatet.



    Af glukosamin skal du have fat i sulfaten da det er den der opbygger brusken og virker inflammationshæmmende (glukosamin hydroklorid er uvirksom) plus msm for den bedste optagelse


  • #3   19. aug 2009 Køb via www.vitalhorse.com

    Det er til heste, men jeg ved der er flere, der bruger det til hunde også. Det er nok der du får det billigst

    Det virkede dog ikke på Luna.


Kommentér på:
hjælp ang. gigt og led produkter

Annonce