{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

snor / ikke snor {{forumTopicSubject}}

vil lige høre anders holdnig
1 sted hvor der er skidt om hund i snor... ja lad man så sin hund løbe løs(ba fordi man men man ha styr på den
2 er det oki at gå tur hvor løsehunden er tilladt(ha sin hund i snor for de den ikke er så vild med fremen hund

gad godt folk lige skriver deres holdnig til de to ting

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snor / ikke snor
  • #1   7. mar 2006 absolut at man skal bruge snor man ved aldrig hvad der kan ske det er jo ik til at vide

• #3   7. mar 2006 tina> så kommer 100kr spørsmålet.... kan du så kalde den til dig inden det kommer helt hen til den anden hund og hilser....(kan jo være den anden hund ikke er lige så glad for hund den ikke kender....?

• #4   7. mar 2006 tænker nu heller ik på om den gør noget ved andre min største frykt ville nu være hvis noget generede den og den stak a og nogle min efter var den kørt ned ville være min største frykt selfølgelig skal en hund os ha lov til at gå uden snor men jeg vælger steder hvor der er lang til noget køre tøj eller noget i den stil

• #5   7. mar 2006 Julie A. Olsenbanden (Keld) .> gode holdnig... trænner selv frida i at kun med ander hunden men lige for tid er det lidt sværet(er falsk gravid) så homonen er højt

• #6   7. mar 2006 jeg sundes folk skal ha 100% styr på deres hund inden de slipper deres hund løse ander steder hvor der kommer ander om det er løs områder (mig lige meget man skal til hver tid kun kalde sin hund til sig

• #7   7. mar 2006 Julie A. Olsenbanden (Keld) .> oki
    kan ba ikke ha dem der siger min gør ikke noget,,,,
    når nej spasser men kan jo være min gør også kan det være vi er ved at trænne at lad være med at snappe og knor af alle,,, så det er da rigtide fedt din lort f1 stikker helle snyden i fisen på min hund....tak skal du ha for endnu en gode oplivse for min hund hvor det bliver nød til at sige fra med at knor ...tak tak
    (undskyld mit spor....)gå mig ba så fucking meget på)

• #8   7. mar 2006 *F F* Team Forvirret* > jeg spiller også frida når jeg kan se 400 m den end vej og 400 m den anden vej....men ja der kan kommen en mand op af jorden he he ha sevl prøvet det et par gang.....
    min vred er nu også mere på dem der kommer gå lagt væk og ha deres hund løs og som ha set man gå med sin i snor,,,, syndes så at folk skal ta deres hund i snor også gå hen og se om de kan sammen,,,,men næ nej folk lad deres lort hund løbe 400m foran dem og de står og kalder og kalder og ingen hund....så kommer de løben også min kan godt med alle...ja men det kan frida ikke se en gang på rygen rejste bøster....så tak fordi jeg skal ha styr på din og min engen hund for der ikke skulle blive balade

• #9   7. mar 2006 * Den lille djævel *
    en gode ide er lige spør ejen inden du lad din hund hilse-....

• #10   7. mar 2006 * Den lille djævel *
    også den rigtide måde at trænne sådan på men hvad så når der er andet der er mere intrasant...så kommer baladen

• #11   7. mar 2006 *F F* Team Forvirret*
    he he ved godt jeg skal gør det mere klart hvornår jeg svar en .,..og når jeg begynder med en nye holdnig

• #12   7. mar 2006 * Den lille djævel *
    oki forstod det som om hun ba fik lov at hilse på alt og alle

• #13   7. mar 2006 Grauballemanden .kan kun gi dig ret,,,,
    hader det... også dem der men fordi de er nogen stk der lige er mødes et sted er det oki at slippe deres hund....(sevl om skilten siger noget andet

• #14   7. mar 2006 jeg kan kun sige en ting ...vis der er en hund der bider efter min mens jeg ha frida i snor få den en fodpedal så den flyver det ved jeg skide på

• #15   7. mar 2006 * Den lille djævel *
    skal man også .... ikke alle der gå i paker der syndes det er sjovt der kommer en eller anden store lege barn af en hund og hopper op *g*

• #16   7. mar 2006 smutter også i seng men læser vider her ind i morgen håber der er flere der kommer med lidt holdnig eller måske få nogen af at læs indlægget

• #17   7. mar 2006 * Den lille djævel *
    børn er de værste...
    her hvor jeg bor er der en der køre hundvagt og hans hund er der sq ba styr på......
    men da skole liger på vejen mellem skolen og fritidshjemmet ,så gi det galdt,,,, der var et par drengen der syndes det var skide sjovet at drille hund med at lad en pind rem inden i gemmen hulderne i henget også trække den ud igen lige inden hund fik fat i dem,.,,,, sådan ha de drille den i magen dag viser det sige,,,,, mand få fat i drengen og få dem til at stoppe med det.... ja så et par dag efter er der så en lille skole pige der syndes hund ser sød ud og vil klap dsen gemmen henget.....med resuate i hund sider i hånden på hende... ja hund måtte lade livet

• #18   7. mar 2006 i en hundeskov skal hunde ikke være i snor. hvis folk ikke kan lufte hunde uden snor derinde skal de holde sig væk. det lyder måske lidt hårt, men har set flere hunde blevet bidt fordi de har været i snor.
    på gader er det jo op til folk selv, hvorvidt de har styr på sin hund. jeg ville aldrig gå tur uden snor på mine hunde, mine kæreste gør det nogle gange med phoebe

Kommentér på:
snor / ikke snor

Annonce