{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Hvepse og hvalpe!!!! {{forumTopicSubject}}

Pas på jeres små hvalpe i forbindelse med de modbydelige hvepse der huserer lige nu!

Jeg var lige ved at miste min 5 uger gamle pomeranian hvalp i morges.
Hun trådte i en halvdød hveps i græsset og kombinationen af smerte og gift, sendte hende i chock på sekunder.
Hun skreg hjerteskærende et kort øjeblik, og idet jeg tog hende op stivnede hendes lille krop fuldstændigt og hun gik i kramper.
Hun var ude af stand til at holde på urin og afføring og træk vejret besværligt og uregelmæssigt, jeg troede hun var døende.
Heldigvis bor jeg kun 10 min. fra min dyrlæge og gudskelov var det lige til deres åbningstid.
De ti min. normale køretur tog kun 2. Og Ulla, min dyrlæge tog hende med det samme.
To lynhurtige indsprøjtninger med noget, jeg endnu er for forvirret til at vide, hvad var, og hun træk vejret igen.
Nu, 2½ time senere er hun stadig smerteplaget og rigtigt ked af det, men hun overlever altså.
Sikke et chock, og sikken lettelse, da det lille skidt tog en dyb indånding og åbnede øjnene igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvepse og hvalpe!!!!
  • #1   24. aug 2009 sikke en grim oplevelse

    det er ikke kun helt små hvalpe, der har risiko for at reagere voldsomt på hvepsestik

    vores Bianca var 5 måneder da det samme skete for hende. næsten fuldstændig som du beskriver det
    og Haidu var også her i forsommeren afsted hu hej til dyrlæge. måske knap så voldsom reaktion, men stadigvæk...da var hun 8 måneder


  • #2   24. aug 2009 Puha - det var da noget af en grim oplevelse smiley

    En af Cody's søskende blev kun 10 uger gammel. Hun døde som følge af et hvepse-stik :(((

    Så, ja man skal passe meget på sin lille hvalp.


Kommentér på:
Hvepse og hvalpe!!!!

Annonce