2.915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min hund sveder Min hund sveder

Hej. Min mops på snart 3 år, er begyndt at slikke sig på poterne, gnuppe snuden og klø sig bag ørene. Jeg har besøgt dyrlægen, og hun kunne straks besolige mig med ar det IKKE var en sygdom... Men han sveder bare...
Nu vil jeg så spørge - er der nogen der kender tl et middel, der kan hjælpe ham mod disse irritationer???
Har prøvet at google SVED, men der dukkede kun menneske problemer op. Og det var noget med en roll on, der sviger. Eller noget med parfume i...
Hans pels er velplejet. det er sådan set kun disse 3 steder der er irriterende for ham... Hjælp...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund sveder
  • #1   25. aug 2009 hmm... hunde sveder ikke i den forstand. De kommer af med varme gennem bl.a. poterne, men de sveder ikke.

Og det burde heller ikek være årsag til at han slikker sig osv, men nu er jeg self ikke dyrlæge.

• #2   25. aug 2009 Bella har det også rigtigt varmt i aften i det fugtige vejr, men hun halser kun

• #3   25. aug 2009 Det er da godt nok en primitiv dyrlæge!!!!
    Alle hunde sveder og især i denne varme. Men en mops der slikker sig på poterne kan være 10 ting feks atopisk allergi. Det med at næse klør, skyldes med højst sandsynelighed at den har svamp i næsefolden, den skal renses hverdag med feks en klorheksidin opløsning som du køber på apoteket.

• #4   26. aug 2009 Jeg ville bestemt også konsultere en anden dyrlæge.

Jeg har en slædehund og når de døjer meget med varmen så plejer jeg at skylde deres ben i koldt vand og på maven det plejer at køle dem af - ellers ligger de bare på vores skiffergulv og slapper den hele dagen indtil temperaturen falder også er der gang i det lille hus...

Kommentér på:
Min hund sveder

Annonce