Min hund sveder Min hund sveder
Hej. Min mops på snart 3 år, er begyndt at slikke sig på poterne, gnuppe snuden og klø sig bag ørene. Jeg har besøgt dyrlægen, og hun kunne straks besolige mig med ar det IKKE var en sygdom... Men han sveder bare...
Nu vil jeg så spørge - er der nogen der kender tl et middel, der kan hjælpe ham mod disse irritationer???
Har prøvet at google SVED, men der dukkede kun menneske problemer op. Og det var noget med en roll on, der sviger. Eller noget med parfume i...
Hans pels er velplejet. det er sådan set kun disse 3 steder der er irriterende for ham... Hjælp...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.948
Og det burde heller ikek være årsag til at han slikker sig osv, men nu er jeg self ikke dyrlæge.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.330
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
Alle hunde sveder og især i denne varme. Men en mops der slikker sig på poterne kan være 10 ting feks atopisk allergi. Det med at næse klør, skyldes med højst sandsynelighed at den har svamp i næsefolden, den skal renses hverdag med feks en klorheksidin opløsning som du køber på apoteket.
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Jeg har en slædehund og når de døjer meget med varmen så plejer jeg at skylde deres ben i koldt vand og på maven det plejer at køle dem af - ellers ligger de bare på vores skiffergulv og slapper den hele dagen indtil temperaturen falder også er der gang i det lille hus...
Min hund sveder