{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Animal planet {{forumTopicSubject}}

Jeg ser dette program hver dag og der er hver dag udsendelser fra aspca, tror det hedder det. Det er dyrepoliti og dyrene der er i nød på alle måder bliver hentet af dem og afleveret til et dyrehospital der er tilknyttet dyrepolitiet. Hold da op de gør meget for dyrene, dejligt at se. Vi burde også have det her hjemme, du kan ikke få hjælp hvis du har en nødstet kat eller en hjemløs der er så underernæret at man kan se alle knogler. Helt ærligt hvad har vi så internater til, er det kun til hvor folk kan få passet sine kæledyr mod betaling. Dyrenes beskyttels vil eller kan heller ikke hjælpe, og dem er jeg ellers lige blevet medlem af da jeg troede de hjalp stakkels små dyr. Man må da kunne råbe nogen op så vi kan få det dyrepoliti og dyrlæger der behandler dyrene uden betaling. Der er mange mennesker i danmark der gerne ville give et fast bidrag til det tror jeg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Animal planet
  • #1   26. aug 2009 100%!!!
    Men hvorfor er det, vi ikke får det?
    Er det fordi de ikke gider bruge penge på det, eller??

• #2   26. aug 2009 Erna, det ser jeg alitd. dyrepolitiet i housten, osv.
    Super ulækre sager nogle gange, men forhelved de gør et godt arbejde.

JEg begriber heller ikke vi ikke har sådan noget i Danmark..

• #3   26. aug 2009 Jeg vil starte med og sige at jeg ikke ved hvordan DB kører. Men jeg har igemmen 15 år været i bestyrelsen for en dyreværnsorganition og tilsynsførende til deres internat.
    Her har jeg og div andre frivillige været med til og hjælpe masser af dyr.
    Hvad enten det var dyr fra dyrplagerisager eller folk der skulle af med deres hund eller kat.
    Men ja, der er også pension af hunde og katte. Det er en nødvendighed at have hvis der skal være penge til de nødlidende dyr.
    Dette har i nogle siturationer været nødvendig og sige nej til formidlingshunde og katte på grund af pladsmangel .
    Det skal jo være plads hvis en nødlidende dyr pludselig får brug for pladsen.
    Jeg har brugt meget af min fritid på dette arbejde, uden og få en krone til foreks benzin , og jeg bliver virkelig ked af det når man læser at der ikke bliver gjort noget for dyrene. Ikke nok måske, men nogle lægger meget tid og penge i og hjælpe.

• #4   26. aug 2009 Tror virkelig at sådan noget kunne være godt i Danmark! Og især nu hvor der bliver snakket så meget om kamp/muskelhunde skal være ulovlige.. Tror virkelig det er det eneste der vil hjælpe mod ulovlige racer og mishandling!! Jeg stemmer i hvert fald JA, for at vi skal have dyrepoliti i DK.. Ser også altid selv programmerne på Animal Planet :o)

• #5   26. aug 2009 Lonny alle dem de viser på animal planet,er finanseret at private donationer.

• #6   26. aug 2009 Lonny ja det var da en god idé ;D

• #7   26. aug 2009 Jeg tror bare desværre at der er for mange omstændigheder der gør at det bliver svært at lave hvis befolkningnen skal betale for det!

Jeg ser også det der ASPCA, og spekulere tit på hvordan det løber rundt, om det er staten der betaler eller om det er private tilskud der gør at det kan kører. For det må da koste rigtig rigtig mange penge årligt.

Problemet er jo at hvis man skulle lave sådan en organisation herhjemme, så skulle man jo have mange frivillige der var villige til at arbejde gratis ( hvilket jeg egentlig også tror der er) men der er bare så mange faktorer i det. Dyrelæger, hvor mange ville evt. arbjede frivilligt? Eller hvor skulle man skaffe penge til dyrelæge besøg? Vi snakker nok ikke små beløb til disse dyr der mangler hjælp.

hvad med administrations arbejde, der skal man også finde frivillige elller holde løn nede på et minimum, men der skal jo stadigvæk sindsygt mange penge i kassen hvert år. Hvordan gør man?

Kommentér på:
Animal planet

Annonce