531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!! HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!!

Kære alle hundevenner der har forstand på computere!

Jeg har nu forsøgt at gøre det der stod i tråden "Microsoft Photo Shop" og der vikede helt fintmed at finde de tegn osv. som jeg skulle bruge, men da jeg så skulle have lagt et billede ind med copyright og navn og det hele, så kunne den ikke gøre det. I stedet for et billede kom der "Siden kan ikke vises" frem.

Er der nogle der kan hjælpe mig med at få det problem løst?? Det er jo altid dejligt at have et © på sine billeder. Jeg føler i hvert fald en hvis tryghed, når mine billeder er beskyttet så godt som muligt ;o)

Det er i Paint at jeg har lavet billederne.

Håber der er nok dygtige computerfolk der ved hvad årsagen til mig problem er, og hvad jeg kan gøre ved det *S*

Mange håbende hilsner fra Rikke

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!!
  • #1   3. jan 2005 sorry - er dum som en dør når det kommer til det mere advancerede computer ting!

• #2   3. jan 2005 Er det når du uploader et billede til siden her?

For så vil jeg da anbefale at du lige prøver igen, da siden kan ha' været nede i nogle sekunder i det du prøvede at uploade det..

• #3   3. jan 2005 Ja, her til aften har det sket et par gange når jeg har opdateret manuelt at så har siden lige været nede..!

Så måske Steffan er inde på det rigtige og prøve igen Rikke..

Skriv lig hvordan det går, for jeg skal selv igang med det en af dagene ;o)

• #4   4. jan 2005 Det er sikkert det, men jeg har nu prøvet flere gange, på forskellige computere, og ingen vil gøre det :o(

Gad godt vide hvad der er galt. Jeg prøver nu at få fat i nogle flere fotoprogrammer, og så må vi se om det er bedre ;o)

Tak for jeres hjælp. Jeg må prøve mig frem *S*

• #5   4. jan 2005 Det skulle altså ikke have noget med programmet at gøre.. bruger selv paint til at skrive navn på, så det lyder meget underligt... hmm

Kommentér på:
HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!!

Annonce