5.248 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Min hund knurrer KONSTANT! Min hund knurrer KONSTANT!

Håber der er nogle der kan hjælpe mig!
Min hund, en golden på lidt over et år, knurrer simpelt hele tiden - af ingenting.
Fx som nu, vi sidder i stuen og set tv, der begynder hun bare at knurre helt vildt og der er ikke et øje at se udenfor... Kan jeg gøre noget?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund knurrer KONSTANT!
  • #1   26. aug 2009 kunne det være hun havde ondt et sted ?

• #3   26. aug 2009 Bestemt ikke arrig - nærmere det med tålmodigheden eller sådan en slags opgivende knurren. Tror bestemt ikke hun har ondt!
    Ved ikke, om det er kedsomhed?....

• #5   26. aug 2009 Min hund har en sjov knurrelyd når man sidder og klør hende og så stopper....så stirrer hun fortørnet på en og knurrer.....det er en utålmodig gestus....

• #7   26. aug 2009 Jeg tror også sagtens det kan være som Søren beskriver. Sådan gør min hund også, hvis hun synes der skal ske noget. Ja nogen gange begynder hun ligefrem at gø.
    Kigger den på jer eller f.eks. hen mod vinduet eller døren, når den knurrer.
    Der er meget forskel på de forskellige knurre og vuf lyde, som hunde kommer af med, så læg mærke til og der også er andre reaktioner - også hvordan den reagerer, hvis du rejser dig. Løber den ud mod døren, kommer den hen og vil kæle/lege, smider den sig om på ryggen o.s.v.???

• #8   26. aug 2009 min hun gør det også hele tiden og det er til at få spat af. går hun fordi terassedøren og så knurre hun og tager halen imellem benene. og når først hun er begyndt så knurre hun hele tiden indtil hun har sovet lidt.

men det kan være hvis der står en potte udenfor eller noget andet mærkeligt. så trøster jeg hende fordi jeg kan se hun er bange. men hun bliver ved.

Kommentér på:
Min hund knurrer KONSTANT!

Annonce