{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Strinter når der kommer besøg+mere {{forumTopicSubject}}

Når det er vi får gæster strinter Bimmer ud og det hele og på folk buskeben (ikk så heldig hehe) altså ikk med vilje.. Hvordan kan jeg stoppe hans strinteri?? Jeg har prøvet at få nabokonen her over og hjælpe mig med lidt hjemmetræning hvor hun banger på døren og jeg ber hende ikk snakke med Bimmer før han er faldet hel ned på jorden.... Men det hjælper lige meget. Jeg har prøvet at holde ham i snor i håb og han heller ikk HOPPER op med han er bare så lalle glad for besøg..

Vi var nede og besøge en anden hund i går hvor han simpelthen gik og parret hende HELE tiden, men deres anden hunhund fik nok af ham og tog fat i ham ,hvor han selvfølgelig pev helllt vildt.. Men det er da træls at hvergang han møder en anden hund så skal de lige ha et dyt i bamsen, hvordan skal jjeg få ham til at lade være?? Skal jeg ta fat og sige NEJ eller tro den anden hund nok skal sætte ham på plads??
God dag til jer alle:o))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strinter når der kommer besøg+mere
  • #1   27. aug 2009 Hej Rikke.
    Jeg synes du skal til at læse lidt om hundesprog og hundes signaler. Går i til nogen form for træning med hunden. Det bedste du kan gøre er at lukke hunden væk fra gæster indtil i er klar til at få styr på problemet.

• #2   27. aug 2009 Altså holde ham i snor inden for:) Udenfor er han kun i snor bortset fra hvis vi er i haven eller andre steder jeg ved der ikk kan komme nogen:o)))

• #3   27. aug 2009 Nååh det har jeg da slet ikk tænkt på:)
    Må ind og låne en masse bøger.. Træning går han ikk til endnu DESVÆRRE men opdrætter stater nyt hold på lørdag dejligt dejligt..
    Så det kunne godt være i havde et råd om det evt.:)

• #4   27. aug 2009 (link fjernet)

læs her, læs om hundesprog og signaler og så ellers til træning og ud og snakke med andre hundeejere. Nej jeg ville tage min hund helt væk, enten ind i andet rum, bur eller ud i haven når der kom gæster uden at den fik mulighed for at hilse, så længe i ikke har overskud til at få styr på problemet. Du skal først og fremmest forstå hvorfor hunden gør som den gør.

• #5   27. aug 2009 Hvor tit er han ude? Og hvor gammel er han?

• #6   27. aug 2009 Han er 10 uger og er ude når han har spist, leget og sovet eller hvis jeg er ude og hænge vasketøj på er han også med ude og lege:) Ellers træner vi en del i vores have..
    Jeg er er hjemme hod ham hele tiden og træner alt det jeg kan i haven og indedørs..
    Altså ser det ikke som et kæmpe stprt problem synes bare det er træls han skal strinte sårn nåår der kommer nogen og hilse på ham eller vi får besøg... Har læst en del om de forskellige ting og synes da det er lidt synd at han skulle lukkes inde når der kom besøg..
    Han møder hunde hver enete dag det var bare lige de to i går han skal parrer.. Og ville jo bare lige høre hvad man kunne gøre ved det..
    Fra kl 8:30 når hele huset er taget afsted ved han vi skal ud i haven og træne for han sidder pæny og venter og kan jo allerede sit og dæk og bliv så det er flot:)) Der er to dage til vi skal til træning

• #7   27. aug 2009 ok ok...dvs han tisser i glæde???
    Eller strinter han direkte op ad dem??

• #8   27. aug 2009 Altså det er når vi får besøg så kanman se at han drypper rundt ikk sårn han tisser op af alt muligt..
    Kun når vi får gæster og det er kun når de hilser på ham..
    Renlig er han blevet.. Der er ikk sket nogen uheld overhovedet i lang tid nnu:)
    Man kan se der er lidt tis omkring om hvor de har hilst på bimmer... og når de kommer ind i stuen er der slet ingenting.. Kun når han bliver hilst på

• #9   27. aug 2009 Ok på den måde...så beder du dine gæster ignorere, ingen berøring eller øjenkontakt til hunden det første kvarter de kommer og derefter dæmpet kontakt, dvs ingen ih åh og leg med din hund.
    Ang at han humper de andre, så skal du fjerne ham fra samværet når han gør det og først sætte ham sammen med de andre når han er rolig igen.

• #11   27. aug 2009 du skulle ta og se det program der kommer hver onsadg kl 21.25, med hende victoria.. hun er rigitg dygtig og igår handlede det faktisk lidt om, at ha styr på hunden når der kommer gæster. men kan forstå han heller ikke er særlig gammel..hvis han stresser helt vildt er det godt at k´lukke ham væk lidt tid, også lade ham hilse og gi god bidder når han er faldet til ro..

• #12   27. aug 2009 Og forresten vores cosmo gjorde det os da han var lille når mig og bonsai kom på besøg,

Kommentér på:
Strinter når der kommer besøg+mere

Annonce