{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund der strinter inde.
  • #1   23. aug 2013 Det hjælper at opdrage hunden;)

• #2   23. aug 2013 Hvor gammel er han?
    Min hanhund havde lige en kort periode, hvor han gjorde det - i 9-11 måneders alderen. Vi var ekstra opmærksom og irettesættende over for ham, og han stoppede hurtigt med det igen.

• #3   23. aug 2013 Han er skam opdraget, og ved godt at han ikke må tisse inde, men gør det nogengange alligevel!!
    Han er blevet 1 år her i august, og det er noget han er startet med de sidste par måneder. Han har ellers været renlig til da. Men han letter ben op af ting om natten eller når de er alene hjemme.
    Jeg har taget ham i det et par gange, og skældt ud med stor stemme.
    Men når jeg ikke er der så kan det være han glemmer det smiley

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 16 Følgere: 15 Svar: 14
    #4   23. aug 2013 At kastrerer ham, hjælper ikke.
    Måske har han urinvejsinfiktion.
    Bestil tid hos dyrlægen.
    Få ham evt til at tisse i en (ren) skål og hæld det over i en frysepose (bare lidt- nok til en prøve), og aftal med dyrlægen at du tager en urinprøve med.
    Og ellers så fjerne vandet (hvis ikke det er for varmt) om aften.
    Gå et par ekstra ture med ham, hver dag.
    Det kan være pga hans alder, at han er begyndt på det.

• #5   23. aug 2013 Kastration vil muligvis hjælpe, men synes du ikke det er lidt overkill at udsætte din hund for en operation, bedøvelse osv. når nu problemet er til at opdrage sig ud af?

Der ud over kan kastration have nogle rimelig triste bi-virkninger for din hund.

• #6   23. aug 2013 At udsætte ham for kastration!!
    Skulle det nu være så forfærdeligt?
    Hvis jeg ikke er her når han gør det, så synes jeg det er svært at opdrage ham ud af det. Han tisser ikke meget, men strinter en enkelt gang op at noget. Eks. et stoleben eller lign. Bare nogen pletter, så det er ikke fordi han er tisse trængende vil jeg mene.
    Ellers ville der nok ligge en sø, eller det ville være en del flere steder der ville være mærket.
    Jeg synes bare det er rigtig træls at han skal begynde på sådan noget, især da der jo ikke er andre hanner at tisse om kap med!
    Men hvis kastration ikke hjælper, hvad gør så?
    Jeg har noget spray til at strøjte med, der hvor han har tisset. Det virker bare ikke

• #7   23. aug 2013 Ja, det kan faktisk blive ret trist at være hund efter kastration.

Dette er de hyppigs forekommende bi-virkninger :
    "Kedelig pels
    Overvægt
    Aggression
    Øget usikkerhed
    Tisse og/eller lave indenfor
    Adfærdsproblemer
    Andre hunde kan opfatte den kastrerede hund anderledes med dertil følgende aggressivitet"

http://www.omhunden.dk/html/kastration_af_hunde.html

Og så er der i øvrigt ingen grund til at blive fornærmet.

• #8   23. aug 2013 Du bryder vanen.
    Giv ham snor på når i er hjemme, luk af så han ikke kan komme i det rum hvor han strinter når i ikke er hjemme. Start evt. til weekenden så i er meget hjemme.
    Stop ham når han strinter, og tag ham i stedet ud og ros.
    Hvis han er nødt til at være alene inden i få brudt vanen, så på med et tissebælte.
    Rengør stederne i rodalon.

• #9   23. aug 2013 Vask at i rodalon.

• #10   23. aug 2013 Hvor mange af jer som kommer med forskellige råd her, har faktisk haft en hung hunde han som har lettet ben op af div. inventar inden for???

• #11   23. aug 2013 Da vi overtog Chávez var han 5 år gammel og havde muligvis strintet indenfor hele sit liv. Det stoppede få dage efter han blev kemisk kastreret, så i hans tilfælde virkede det.

Kommentér på:
Hund der strinter inde.

Annonce