{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

John B
John B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

min hund strinter indendørs {{forumTopicSubject}}

vores " nye " hund, 3år, som vi har arvet, har åbenbart valgt at bruge papirkurven som sit helt private indendørs tissehus, det gav en meget delikat lugt indtil vi opdagede hvo r den kom fra, er der mon en eller anden i panelet der har en løsning, det skal siges vi havde og har stadig
vores gamle hund, vores nye hund har boet hos os ca. 7 mdr.
Mvh Dorthe og Ole

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund strinter indendørs
  • #1   30. mar 2019 Fjern papirkurven smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   30. mar 2019 tak for det fantastiske råd !!

• #3   30. mar 2019 Snor på indendørs eller ekstrem bevågenhed, så i kan fange hunden lige når den skal til at tisse og så er det bare ud med den i det sekund. Det virkede i hvert fald for min i sin tid.

• #4   30. mar 2019 Faktisk mener jeg det;) det er formodentlig blot en dum vane, vanen skal brydes, det nemmeste er at fjerne papirkurven og dermed bryde vanen, papirkurven kan komme retur når der er gået nogen tid smiley

• #5   30. mar 2019 Hvis den har haft held til at tisse i papirkurven i 7 måneder, ville jeg vælge at fjerne papirkurven i en periode og så holde ekstra godt øje med ham i en periode, så han ikke vælger et andet sted at tisse. Ikke skælde ud, men bare sørge for han kommer ud, så vanen bliver brudt.

• #6   30. mar 2019 …… og evt holde døren lukket i et stykke tid ind til det rum hvor han tisser.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #7   30. mar 2019 Det gjorde min også da jeg fik ham.

væk med kurven, gør grundigt rent i urine off og overvej kalm i en periode indtil hunden er faldet til. start renlighedstræning som ved en hvalp og giv hunden en balance af ro plus energi afløb så der ikke er overskud til den slags pjat

det er ofte for at få det nye hjem til at dufte af en selv så man føler sig godt hjemme og tryg. muligvis spiller noget i hundens fortid ind.

i skulle have reageret første gang naturligvis. nu tager det lidt længere tid. men som de andre skriver vær obs, gå ud tit og se hunden lidt som en hvalp.

urine off er virkelig godt.

min var ikke utryg men kennelhund og ikke renlig af samme årsag. han blev renlig på kort tid samtidig med at han blev træt på en sund måde. Det er svært at tisse inden for imens man sover så ud og lav noget med hunden så den dratter om og finder ro plus får eventuel kortisol ud af kroppen. og så giv den fred til at hvile når den gør det.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#9   30. mar 2019 John hvad end sofa? det gjorde aslan sgu hahaha

• #11   30. mar 2019 Stil papirkurven udenfor, så fanger han måske pointen!

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#12   30. mar 2019 John han var altså ikke i sofaen. han stod jo og lettede ben. Jeg har det på film. så røg sofaen ud.

• #13   30. mar 2019 Jeg læser det som at hunden har boet hos dem i 7 mdr., og er renlig - ud over at den markerer på papirkurven. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl, Dorthe og Ole. Så at gå i hvalpe-renlighedstræning er lidt overkill for mig.

Jeg ville bare fjerne den papirkurv, gøre grundigt rent i området og så overleve uden papirkurv, enten i et par måneder, eller for evigt.

• #15   31. mar 2019 Min gamle hanhund gjorde det da jeg fik ham. Jeg havde en tæve i forvejen. Han gjorde det også når vi kom ind ad døren ved mine forældre som også har hund.
    Vi holdt et vågent øje med ham når han kom ind udefra og så snart han startede med at løfte benet røg han ud. Ved mine forældre gjorde vi det samme, men han fik efterflg. et tissebælte på de første 10 min han var der, hvis de skulle passe ham, (de har gulvtæpper overalt) og ikke så hurtig reagerende, da de er godt op i årene. Han gjorde det altid kun når han lige var kommet ind.
    Vi fik det stoppet på denne måde

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #16   1. apr 2019 Man kan få en måtte med indvævede metaltråde forbundet til et 12 V batteri, som afgiver stød når den bliver våd. Jeg husker ikke hvad den hedder, men måske er der andre der kan hjælpe? Den er ikke særlig dyr, jeg tror vi gav under 200,- for vores.

Stil kurven på måtten, så bliver vanen hurtigt brudt.

• #17   1. apr 2019 #16 …. Jaaa ,,,,, strøm i måtten … eller et fjernbetjent kanonslag …. smiley
    Og så en håndfuld stesolid piller , så hundens skræk kan blive dulmet bagefter. smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #21   1. apr 2019 #19
    Lyseslukker! smiley

• #23   1. apr 2019 Ahahahahah Kim, jeg faldt sgu da i smiley

• #25   1. apr 2019 Jeg faldt også i smiley Og var noget uforstående overfor hvorfor der lige pludselig blev givet sådan nogle råd smiley Heldigvis nåede Majbritt at skrive før mig smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#26   1. apr 2019 hahaha der fik du mig Kim og jeg sidder ellers som redaktør og sletter dem i dag på job smiley

Kommentér på:
min hund strinter indendørs

Annonce