7.046 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kirsebær - betydning - tattovering kirsebær - betydning - tattovering

Nu har jeg set så mange steder, at folk de får tattoveringer med kirsebær, og kirsebærblomsten. Synes lidt det er over det hele.
Jeg kunne bare godt tænke mig om det betyder noget specielt, eller om folk bare godt kan lide dem, og synes de er flotte ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kirsebær - betydning - tattovering
  • #1   28. aug 2009 jeg synes bare de var flotte:) og mine 3 symbolerer så min familie..

men i japansk kultur er kirsebærblade som falder ned tegn på død af en nær ven eller familie mener jeg

• #2   28. aug 2009 Gæt hvem: hmm så er det ikke lige kirsebærblade man har lyst til at få.
    Selve kirsebæret, synes jeg bare er ret flot.

• #3   28. aug 2009 Chinese Cherry Blossom

For the Chinese the cherry blossom is a very significant symbol of power. Typically it represent a feminine beauty and sexuality and often holds an idea of power or feminine dominance. Within the language of herbs and herbal lore of the Chinese the cherry blossom is often the symbol of love.

Japanese Cherry Blossom

For the Japanese the cherry blossom holds very different meaning. The cherry blossom is a very delicate flower that blooms for a very short time. For the Japanese this represents the transience of life. This concept ties in very deeply with the fundamental teachings of Buddhism that state all life is suffering and transitory. The Japanese have long held strong to the Buddhist belief of the transitory nature of life and it is very noble to not get too attached to a particular outcome or not become emotional because it will all pass in time.

The fallen cherry blossom is not taken lightly in Japanese symbolism either. It often represents the beauty of snow and there are many connections made in Japanese literature or poetry to a fallen cherry blossom and snow. This also has been extended to the life of a warrior whose life was ended early in battle.

Taget fra http://ezinearticles.com/?Cherry-Blossom-Tattoos---What-Do-They-Mean&id=239057

Håber det gav lidt svar smiley

• #4   7. sep 2009 mange tak smiley

Kommentér på:
kirsebær - betydning - tattovering

Annonce