{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Reiki lærer et trick {{forumTopicSubject}}

Har lavet en lille video af Reiki der er ved at lære et trick. Kig forbi hvis i har lyst: http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=23632

Tricket er self ikke færdigt endnu, det er kun fra den første dags forsøg med det:o)
Men han er altså sjov at arbejde med. Lynhurtig til at opfange hvad der udløser klikket, og så synes han det er super skægt:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reiki lærer et trick
  • #2   28. aug 2009 Hvor er han dygtig :o)

  • #3   28. aug 2009 De to små -Gaia fatter det heller ikke. Hun prøved elidt forskelligt, men da hun ikke lige kunne regne den ud, blev hun frustreret og "åd" opvaskebaljen *G*

    Men Reiki er generelt ret hurtig til at fange hvad jeg vil. Og når man giver ham en genstand at forsøge sig med (som baljen her) prøver han gerne alverdens ting for at se hvad der udløser klikket. Og når først han har fået et klik, tager det ikke mange forsøg før han ved hvordan han skal få et mere.

    Så mon ikke han kan tricket helt om et par dage:o)



  • #5   28. aug 2009 Jamen du kan sagtens bruge alt muligt andet osse. Møffe lærte det med en musemåtte, men jeg synes det var lidt sværere, fordi den jo ikke rager op som baljen gør det, og derfor tog det lidt tid førend hun blev rigtig opmærksom på hvornår poterne var indenfor "feltet"



  • #7   28. aug 2009 Reiki elsker tricks der indeholder genstande ahn skal gøre noget med, og derfor synes jeg osse det her trick er skægt at lære ham. Man kan virkelig se han prøver alt muligt når man giver ham en ny genstand.

    Han har på den måde bl.a. lært at tænde og slukke fjernsynet (det kniber dog nogengange med at ramme knappen i første forsøg hehe), og er ved at lære at tænde og slukke lyset.

    Han synes det er en del sjovere end tricks hvor han bare skal gøre et eller andet selv (altså som at bukke, vinke osv)


  • #9   28. aug 2009 Carina -Gaia forstår ikke tricks. Hun bliver frustreret og kan ikke forstå hvorfor hun ikke får ros.
    Så vi skal vidst have fundet på et eller andet super nemt som hun kan lære, så hun kan komme igang og få lidt mere mod på at prøve sig frem.

    Ang fjernsynet så "dutter" reiki knappen med næsen. I begyndelsen satte jeg et stykke papir henover knappen (en af de der farvestrålene sedler med klister på de ene side), så det var nemt for ham at se hvor han skulle dutte.
    Efterhånden som han forstod det, blev sedlen gjort mindre, og til sidst fjernet.
    Det samme er fremgangsmåden med kontakten


  • #11   28. aug 2009 Carina -Reiki har altid helt af sig selv duttet meget med næsen. Så det har vi bare brugt. Han har så self lært at gøre det på kommando, og så er den slags jo nemt at lære ham

    Han kan osse lukke køkkenskabene efter mig:o)


  • #12   28. aug 2009 Fin video. Hvor er han dygtig. Det trick kan jeg godt finde på at forsøge at lære Keesha.
    Ja der er stor forskel på hvor lærenemme hunde er. Keesha vil gerne lave alt muligt, men hun har det lidt med at bliver for overstadig og blander tingene sammen og sjusker i håb om hurtigt at få belønning smiley


  • #13   28. aug 2009 Miemiv -Gaia vil osse gerne lære. Hun bliver bare stresset og frustreret hvis ikke hun forstår hvad det er jeg vil.

    Så med hende skal det helst være MEGET nemt at ramme rigtigt:o)

    Reiki blive rbare ved at prøve til han finder ud af hvad han skal:o)


Kommentér på:
Reiki lærer et trick

Annonce