{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Reiki lærer et trick {{forumTopicSubject}}

Har lavet en lille video af Reiki der er ved at lære et trick. Kig forbi hvis i har lyst: http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=23632

Tricket er self ikke færdigt endnu, det er kun fra den første dags forsøg med det:o)
Men han er altså sjov at arbejde med. Lynhurtig til at opfange hvad der udløser klikket, og så synes han det er super skægt:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reiki lærer et trick
  • #1   4. sep 2009 Ihh jeg ville simpelthen ønske at Aiko var lige så hurtig til at opfatte ting...eller at jeg var bedre til at træne ham... :S

  • #2   4. sep 2009 Lisbeth -Reiki var i starten osse lidt tøvende når han skulle lære nye tricks. Men han er ved at have fundet ud af at det betaler sig bare at prøve sig frem, og han er virkelig flittig med at finde på forskellige ting, prøve dem af, og se om det mon gav et klik.
    -og så synes han det er super skægt:o)

    Og det kan altså læres. Min mors tæve var fuldstændig passiv da hun fik hende. Hun sad bare på sin flade og ventede på at man, nærmest som med en dukke, puttede hende i den rette position, og så kunne hun få en kiks for det.
    Tror aldrig jeg har oplevet en hund der var s passiv under indlæring.
    Hun er stadig ikke med på samme måde som Reiki. Men hun ER begyndt at prøve sig frem, når hun finder ud af der altså intet sker og ingen godbidder kommer, når man bare sidder og gør ingenting:o)


  • #3   19. sep 2009 Aiko er nu absolut heller ikke helt dum, men tit gearer han bare sig selv så meget op at han ender med at løbe forvirret rundt...
    Og så tror jeg at jeg mangler lidt træning i at træne:P
    Men men....man er jo førstegangs hundeejer, så det skal da nok komme lige så stille:D


  • #4   19. sep 2009 Lisbeth -det kender jeg godt. Jeg er jo heller ikke ligefrem erfaren hundeejer hehe.

    Med Reiki starter jeg altid træningen ud med kontakt. Han skal lige tage kontakt et par gange og så går vi igang. Bliver han overivrig og farer for meget rundt, så tager vi lige kontakten en gang eller to igen. Måske det kan bruges med Aiko osse?


Kommentér på:
Reiki lærer et trick

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce