{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Kingsmoor VS Royal Canin eller??? {{forumTopicSubject}}

De kære hunde altså:)

Vi har vært hos dyrehandlerne da vi fik Bimmer for at købe noget mere hundemad til ham.. Hans opdrætter har givet dem Royal Canin, hvad vi selvfølgelig ville have kørt videre med.. HVIS det var at vi ikk blev logget til at prøve at fodre ham med noget andet nemlig Kingsmoor for det var så godt for hunden og dens pels og så videre..
Altså for det første fælder han hellllt vildt..
Synes ikke rigtig han tager på af det, måske bare mig der mener det, for ved dr. dyr havde han godt nok taget på:)
Men han kan/kunne sagtens have en skål mad til at stå en hel dag uden det blev spist op... Han ville kue spise det hvis vi blandet noget andet i hans madskål sammen med foderet..
Så nu skal vi ud og have købt nyt hunde mad..
Hvad er bedst.. Prisen er ligemeget bare det er godt for vores hund..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kingsmoor VS Royal Canin eller???
  • #1   4. sep 2009 jeg fodrer med royal canin, har prøvet kings moor og det gør jeg aldrig igen... Så hos os er det kun royal canin vi fodrer med smiley

• #2   4. sep 2009 Det er så individuelt hvilken form for foder der virker på den enkelte hund, så der er ingen anden udvej end at prøve Jer frem. Bare husk at lave en overgang på mindst en uge, og at give det enkelte mærke 2 måneder inden i evt skifter igen.

Da jeg tørfodrede var jeg igennem 5 mærker før jeg fandt det rette til Monique, Anna kunne ikke trives på det samme og efter 3 foderskift på hende gik jeg over til at råfodre.

Nu har jeg to hunde der spiser med velbehag og stortrives smiley

• Jobbe H
    Jobbe H Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #3   4. sep 2009 Hej

Vi har prøvet noget nyt i Danmark, der hedder Bozita Robur og er meget tilfredse, både med foderet og med den super service som Foderhuset i Aars udviser.

Du kan købe det her: www.voresfoder.dk

• #4   4. sep 2009 Jeg er også ved at forsøge mig frem med Kaido........ Jeg giver hende foderet i 3 måneder og kan jeg ikke se en bedring i hendes kløe, skifter jeg igen:-)

• #5   4. sep 2009 Hej Jobbe..

Det ser og lyder billigt nok..

Meen efter vi har prøvet kingsmoor, holder vi os til et mere kendt hundemad mærke:)

• Jobbe H
    Jobbe H Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #6   4. sep 2009 Hej Rikke

Forstår dig godt, havde det selv sådan, men Bozita Robur er faktisk et stort mærke ude i verden, og flere steder kan det kun købes hos dyrlægen.

Har familie i Østrig, og her er det større end Royal Canin, men også dyrere smiley

Fandt en artikel på nettet om Robur fra Sverige, og der har de testet det op imod diætfoder fra dyrlægen. Efter 4mdr. tog de, de hunde som ikke havde fået det bedre med diætfoderet, og gav dem Robur, og nogle uger senere var der tydelige forbedringer!

Nu er det selvfølgelig en svensk test på et svensk produkt, men det er et flot resultat, og hos os er det kommet for at blive.

Og så er det fremstillet på kød og ikke korn - det kan jeg også godt lide.

• #7   4. sep 2009 Mine får Arden Grange Adult Light, det vil de gerne have. Og de har en rigtig god pels også, fælder knap så meget som de gjorde på det de fik før.

• #8   4. sep 2009 Ja vi har prøvet kingsmoor og det måtte vi gå væk fra igen min hund kunne slet ikke fungere på det han begyndte at fælde helt vildt og efter 3 uger så begyndte han at klø sig til blods... så nu er vi endt på det foder der hedder pro plan med laks.

Har efter hånden prøvet en masse mærker både eukanuba , roial canin, arion, olivers, kingsmoor, hils og proplan...
    Men synes du skal prøv dig frem med din hund læs på foder pakkerne hvad der er i og hvis du synes det lyder som noget du vil give din hund så prøv det... Det er mit råd

• #9   4. sep 2009 Jeg har også prøvet kingsmoor, og aldrig har mine hunde (5 stk) haft så dårlig mave.
    Desværre købte jeg 3 store sække fra start, og det blev aldrig bedre på det foder.
    Jeg fodrer med Skyttens foder nu, og det fungerer rigtig godt for allesammen, trods jeg både har en allergihund og en hund med sukkersyge.
    Jeg er ikke så meget for de opreklamerede mærker, for det er foder jeg vil betale for, ikke fansy reklamer, smarte poser osv.

• #10   4. sep 2009 Vi fodre med Proplan og er super glad for det, og hundene trives rigtig godt.
    Ellers har de også fungeret fint på både Royal canin og Specifik.

Kommentér på:
Kingsmoor VS Royal Canin eller???

Annonce