Kingsmoor VS Royal Canin eller??? {{forumTopicSubject}}
De kære hunde altså:)
Vi har vært hos dyrehandlerne da vi fik Bimmer for at købe noget mere hundemad til ham.. Hans opdrætter har givet dem Royal Canin, hvad vi selvfølgelig ville have kørt videre med.. HVIS det var at vi ikk blev logget til at prøve at fodre ham med noget andet nemlig Kingsmoor for det var så godt for hunden og dens pels og så videre..
Altså for det første fælder han hellllt vildt..
Synes ikke rigtig han tager på af det, måske bare mig der mener det, for ved dr. dyr havde han godt nok taget på:)
Men han kan/kunne sagtens have en skål mad til at stå en hel dag uden det blev spist op... Han ville kue spise det hvis vi blandet noget andet i hans madskål sammen med foderet..
Så nu skal vi ud og have købt nyt hunde mad..
Hvad er bedst.. Prisen er ligemeget bare det er godt for vores hund..
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 133
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.809
Da jeg tørfodrede var jeg igennem 5 mærker før jeg fandt det rette til Monique, Anna kunne ikke trives på det samme og efter 3 foderskift på hende gik jeg over til at råfodre.
Nu har jeg to hunde der spiser med velbehag og stortrives
jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
Vi har prøvet noget nyt i Danmark, der hedder Bozita Robur og er meget tilfredse, både med foderet og med den super service som Foderhuset i Aars udviser.
Du kan købe det her: www.voresfoder.dk
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 84
Det ser og lyder billigt nok..
Meen efter vi har prøvet kingsmoor, holder vi os til et mere kendt hundemad mærke:)
jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
Forstår dig godt, havde det selv sådan, men Bozita Robur er faktisk et stort mærke ude i verden, og flere steder kan det kun købes hos dyrlægen.
Har familie i Østrig, og her er det større end Royal Canin, men også dyrere
Fandt en artikel på nettet om Robur fra Sverige, og der har de testet det op imod diætfoder fra dyrlægen. Efter 4mdr. tog de, de hunde som ikke havde fået det bedre med diætfoderet, og gav dem Robur, og nogle uger senere var der tydelige forbedringer!
Nu er det selvfølgelig en svensk test på et svensk produkt, men det er et flot resultat, og hos os er det kommet for at blive.
Og så er det fremstillet på kød og ikke korn - det kan jeg også godt lide.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 21 Svar: 327
Har efter hånden prøvet en masse mærker både eukanuba , roial canin, arion, olivers, kingsmoor, hils og proplan...
Men synes du skal prøv dig frem med din hund læs på foder pakkerne hvad der er i og hvis du synes det lyder som noget du vil give din hund så prøv det... Det er mit råd
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 127
Desværre købte jeg 3 store sække fra start, og det blev aldrig bedre på det foder.
Jeg fodrer med Skyttens foder nu, og det fungerer rigtig godt for allesammen, trods jeg både har en allergihund og en hund med sukkersyge.
Jeg er ikke så meget for de opreklamerede mærker, for det er foder jeg vil betale for, ikke fansy reklamer, smarte poser osv.
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Ellers har de også fungeret fint på både Royal canin og Specifik.
Kingsmoor VS Royal Canin eller???