{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg vil gerne have hund?
  • #1   5. sep 2009 Du kan lægge ud med at overveje (og skrive ned) hvad du kan tilbyde af motion, aktivering og træning. Hvor meget pelspleje du er villig til at give, hvor stor/lille hunden må være osv

Som førstegangshund er det self nemmere at starte ud med en hund der er forholdsvis let at opdrage (en hund der er lidt førerfikseret og ikke for selvstændig), men det betyder jo ikke at andet er umuligt, det kræver bare noget mere af dig som ejer, når det kommer til træning og opdragelse.

Er det vigtigt for dig at hunden er vagtsom, eller skal den være venlig overfor alle mennesker?
    Er det vigtigt at den er social /her tænker jeg på andre hunde)? -overvej om det er vigtigt for dig at kunne tage den med til hundetræf, i hundeskoven osv

Når du har gjort dig den slags overvejelser, kan du så gribe et hundeleksikon og læse om forskellige racer, og strege dem ud som ikke opfylder dine behov.
    -du skulle gerne ende med en håndfuld som du så kan undersøge nærmere, og tage ud og besøge opdrættere osv, så du får dig et godt indtryk af hvilken race der er rigtig for dig

• #2   5. sep 2009 Vælger du en muskelhund, så husk på at det kræver en del af dig, ikke bare i forhold til træning, aktivering osv, men osse fordi det efterhånden er svært at finde en bolig hvor man må have dem, folk er bange for dem, og derfor må du forvente at folk (måske endda familien) ikke ønsker hunden med på besøg osv

• #3   5. sep 2009 Nete H

Hold dig fra muskelhunde. Der er ingen der ved om de bliver forbudte inden for kort tid, så det er ikke en god ide at anskaffe sig en pt. Og nej. De er generelt ikke gode førstegangshunde

Jamen det kommer an på hvad du kan tilbyde hunden, og hvad du forventer. Om du vil gå til træning, have en brugshund eller en hund kun til selskab. Hvor mange timer du er væk per dag og så videre

• #4   5. sep 2009 Det er nok et RIGTIG dumt tidspunkt at købe muskelhunde på...... For det første vil du få mange store problemer med at få et sted at bo. Og for det andet ANER ingen hvad der kommer af forbud og påbud i den nærmeste fremtid........
    Det JEG vil råde dig til nu er at begynde at spare op til en hund af gennemtestede forældre. Og så lave en liste over hvad DU kan tilbyde en hund. Og en liste over hvad det reelt koster at have en hund. Tro mig, det kommer bag på mange!!

• #5   5. sep 2009 Tine L:

Ja, er det ikke skønt??........*GG*

• #6   5. sep 2009 Er det ikke bare skønt, når trådopretter bidrager så utroligt i tråden?:-))

Kommentér på:
jeg vil gerne have hund?

Annonce