{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Hund søger nyt hjem {{forumTopicSubject}}

Undere mig over så mange hunde/ hvalpe der er sat til salg div. steder fordi deres børn ikka kan tåle dem??
Selvfølgelig er det synd hvis ungerne ikk kan tåle hund, men hvorfor er det man ikk måske undersøger om ens børn kan tåle dem.. Eller prøver at få ens børn til at være sammen med en hund og se om der sker noget med der?

Undre mig bare:)
Og håber en måske kan gi mig et svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund søger nyt hjem
  • #1   8. sep 2009 jeg tror ikke der er nogen svar

    nogle er vel rigtige nok, men jeg tror også at der er nogen der dækker sig ind under børns allergi, når de vil af med en hund

    jeg har ofte familier der er ude at prøve at være hos vores hunde for at se om de kan tåle dem, så mange gør også meget for ikke at komme i den situation


  • #2   8. sep 2009 tror der både er dem, som faktisk taler sandt... men så er der dem, som skal af med den ene hund pga. allergi.. og så har de stadig en hund, som de beholder... og ja det forstår jeg ikke.

    Hvis man skal af med sin hund, så kan man i det mindste være ærlig i annoncen.


  • #3   8. sep 2009 Jeg kan nok ikke give dig et svar, men har gennem længere tid fået en mistanke om, at folk skriver at deres børn ikke kan tåle hunden, for det synes de måske er en mere gangbar undskyldning.

    selvfølgelig er der da nogen hvor historien er sand, men jeg tror også der en mange der bruger den som en undskyldning.


  • #4   8. sep 2009 Vupti 3 på næsten samme tid, men samme svar...

  • #5   8. sep 2009 ja.. vi er da kloge her på HG.... men det lader til at det nok er det rette svar..


  • #6   8. sep 2009 Ja selvfølgelig er det rigtig synd og træls hvod ens børn ikke kan tåle hund.. Men altså det jeg mest undre mig over er de hunde som netop lige er kommet lømmert aldrene blir solgt...

  • #7   8. sep 2009 Faktisk er der nogen der udvikler allergi når de har haft hunden noget tid. De er disponeret for lidelsen, men først når den er "provokeret" gennem noget tid viser den sig.
    Det skete for min bror....vi havde katte og marsvin flere år før han pludselig blev MEGET alvorlig syg af allergi.


  • #8   8. sep 2009 Han døde faktisk på vej ud i ambulancen, men mandskabet fik hans hjerte i gang igen med elektrochok. Puuu haaaa.....

  • #9   8. sep 2009 Jeg siger heller ikke at alle der sælger pga af allergi er fordi det er en nem forklaring, men man må undres over at så mange skriver pga af allergi, især dem som har 2 hunde, men det er kun den ene der skal sælges.

    Jeg har selv oplevet en veninde som havde hund i over et år, og pludselig brød hendes allergi ud.


  • #10   8. sep 2009 tror også at det er fordi at folk ved de bliver haglet ned med mindre pæne kommentarer i annoncerne, og næsten krav fra andre brugere om en forklaring, som jo i bund og grund kun kommer sælger og evt. køber ved:-)

  • #11   8. sep 2009 Jamen hvis ens børn får allergi når man har fået hund, så er det selvfølgelig en grund til at komme af med hunden.. Men hvorfor har man så mulighed for at have hunden hos sig endtil den bliver solgt??
    Er det så ikk bare at komme af med hunden så hurtig så muligt, i stedet for at vente på en køber igennem dba eller gog?


  • #12   8. sep 2009 Folk bruger det tit som en undskyldning fordi de pludselig ikke har tid/overskd til hunden efter der er kommet børn, tror jeg! 3 uger efter vi havde fået hund udviklede vores søn pludselig astmastisk bronkitis og lægen sagde vi skulle af med hund og kat, men vi fandt en løsning så alle kunne være der. Hunden kommer ikke i børneværelset og daglig støvsugning kan sgu gøre meget!

Kommentér på:
Hund søger nyt hjem

Annonce