{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Vil ikke spise Markus Mühle foder {{forumTopicSubject}}

Jep ... Så køber man det foder man har hørt så meget godt om , for det tænker man at ens hund bliver glad for og hendes pels/hud vil blive bedre (den er meget tør)

Men om Zia vil spise det .. Nej ..

Skal jeg blive ved med at tilbyde hende det og håbe på at hun til sidst spiser det ??

Eller håbe på at jeg kan sælge det og finde et andet slags foder ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke spise Markus Mühle foder
  • #1   8. sep 2009 Så køb noget andet til den smiley

• #2   8. sep 2009 Min ville heller ikke have MM foderet

• #3   8. sep 2009 Jeg ville finde noget andet.

Ligesom alt andet foder, så lover det guld og grønne skove. James spiste det godt nok, men følgerne var for meget mavesyre og knap 10.000kr i dyrlægeregninger, for at få at vide at min hund ikke fejler noget - han kan bare ikke "tåle" koldpresset foder, da det opfører sig anderledens i maven.

Og her havde vi endelig fundet noget han gad spise :S

• #4   8. sep 2009 Æv altså ..

Bianca

Det lyder da godt nok voldsomt ... :-S Er han okay igen ?? smiley

• #5   8. sep 2009 Det var hårdt at skulle igennem. Og James som ikke just er tyk tabte sig af at kaste op og vores søvn blev ødelagt fordi jeg skulle op et par gange hver nat for at tørre op.

Ja, han er ok igen, nu fortsætter jagten på et nyt foder og det ser ud til at være lykkedes smiley Han spiser, kaster ikke op mere, tager på og det han efterlader er ok, ikke super, men bedre end så meget andet vi har prøvet smiley

Nu er det eneste en dårlig samvittighed fra min side af at han skulle gå så længe før der skete noget på trods af at jeg har haft kontakt til dyrlæger i Aalborg som har haft kontakt til deres kolleger helt til Norge for at finde ud af hvad vi kunne stille op med ham. Men det er jo hundeejerens lod - vi kan ikke trylle eller hekse smiley

• #6   8. sep 2009 Det var godt at høre ..

Men den dårlige samvitighed , ja den er der desværre .. Men håber da at den forsvinder snart igen .. smiley

• #7   8. sep 2009 Og han var til undersøgelse i Aarhus med narkose og hele molevitten - og medicin mod for meget mavesyre i 1½-2 måneder samt 2 pennicillinkure - for at et foderskift "kurerede" ham. Altså... :S

• #8   9. sep 2009 Lone D

Jeg har fodret i et år med MM og Asta drak for det første ekstra meget vand og hun små gylpede også !! Kender en anden som har brugt det også og på flere hunde hvoraf en gylpede og resten fungerede fint på det også uden det ekstra vandindtag :O)

Hvis du kan holde gylperiet ud skulle der ikke være nogen problemer medmindre du kan se at hunden ikke trives på det. Ellers fin noget andet, vi er heldigvis velsignet med så mange gode kvalitetsmærke fodertyper.

Kommentér på:
Vil ikke spise Markus Mühle foder

Annonce