{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Labrador som kamphund!!! {{forumTopicSubject}}

Okay.. Måske overdrevet tittel men ved ikke hvad den ellers skulle hedde.

Har lige været ude med Coda i 1½ time.. På det sidste stykke på vej hjem skal vi gå ad en cykel/fodgænger sti. Ser en ung mand komme gående med 2 labradors og en lab-blanding og de hiver og slider i ham da de ser Coda. Tænker at han har nok at se til med de 3 så går ud på cykelstien så de ikke kan se mig (der er buske imellem).. Ved hvor irriterende det kan være når der drejer en hund ind foran!
Coda går lige så stille og kigger lidt på en hund osv og pludselig er lab-fyren oppe ved os. Coda har en lidt nervøs dag så hun har halen mellem benene og står helt stille da de passerer.. Manden går og mumler og synes det lyder til han snakker til mig. Pludselig siger han højt 'Du vil jo ikke have din hund dræbt' og hans hunde gør og knurrer!
Blev virkelig bange! havde lyst til at spørge hvad fanden han mente men vil ikke risikere noget når jeg havde Coda med. Han fik, stadig mumlende, trukket hundene videre og jeg holdt mig i den anden side af vejen!!
Er totalt i chok! Hvad sker der! De virkede virkelig aggresive de hunde, og hvad skal en ung 'bølle-lignende' fyr med 3 af slagsen når han ikke kan styre dem! Og så lige få lyst til at true en 'lille' piges hund!!
Argh!! Måtte lige dele det med jer!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Labrador som kamphund!!!
Kommentér på:
Labrador som kamphund!!!

Annonce