319 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Dominerende tæve Dominerende tæve

Jeg har for en uge siden fået Amstaff Baily. Har i forvejen en tæve på knapt 14 og Basse (Spaniel) hanhund på knapt 2 år.
Baily har ikke bestilt andet end at sidde og skubbe på nakken af Basse de sidste 3 dage og er ind imellem ved at drive alle til vanvid. Basse siger ikke rigtig fra og jeg blander mig ikke.. Er der nogen der har et godt råd eller skal jeg bare vente til rangordenen er på plads??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dominerende tæve
  • #1   11. mar 2006 Skubbe på nakken - mener du pinke ??

• #2   11. mar 2006 Pinke, skubbe, parre - jøb hun pinker i den grad.. smiley

• #3   11. mar 2006 Jeg blander mig altså når Anna gør det - for hun gør det non stop på Idun hvis hun kan komme til det - Idun er vokset Anna over hovedet nu - og hun er ved at være stor - og ikke bare en bette hvalp længere - så Anna skal jo sikre sig at hun ik prøver at tage pladsen som føre Tæve - men jeg gider bare slet ik se på det - så hun får afvide at hun skal stoppe lige så snart hun starter - det har i den grad hjulpet... Og hun gør det ikk særlig tit mere -

At hun knurrer af de andre hvis de kommer til hendes madskål etc - sådan noget blander jeg mig ik i... men pinkeri gider jeg ik gko på... !!

• #4   11. mar 2006 Det kan være jeg skal begynde at blande mig lidt så.. Basse er vist ikke helt klar over hvad det handler om så tror egentlig det er mig det irriterer mest..

• #5   11. mar 2006 Oxo pis irriterende at se på, provokere også mig voldsomt - måske fodi jeg - hvis var hund, var sprunget lige i hovedet på en tæve der prøvede at lave den på mig - Griner -

• #6   11. mar 2006 Hi - det gad jeg godt se..

• #7   11. mar 2006 tror nu nok at Basse ved hvad det handler om, det er jo hundeadfærd, men mange hunde venter med at sige fra til hunden (den som pinker fx) er klar til det, så det kan have noget at gøre med Baily's alder. Personligt blander jeg mig ikke når min bette hund pinker katten fx, men de skal ikke prøve på mig, for jeg skulle gerne være øverst (lederen).

myr

• #8   11. mar 2006 tak Myr. Det er nu bare sjovt at der intet har været på mig eller den gamle hund. Det er kun den stakkels lille mand det går ud over. Hun kan også finde på at lægge sig ovenpå ham i sin fulde længde.. Staklen ligner som regel en der er ved at blive kvalt smiley

• #9   11. mar 2006 at Baily vælger Basse har højest sandsyneligt noget at gøre med at hun føler sig mere sikker på at kunne tage hans plads. Det er sjældent de unge hunde går direkte efter de øverste/ældste og at der ikke har været noget på dig, skal du blot være GLAD for *G*

myr

Kommentér på:
Dominerende tæve

Annonce