{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Løbetid - Spiser sine indlæg? {{forumTopicSubject}}

Min 8 mdr gamle tæve er pt. i løbetid, og derfor har jeg købt et par smarte bukser/trusser til hende, hvor der er indlæg i som man kan skifte.

Men - HVER evig eneste dag når jeg kommer hjem fra arbejde, så er det her indlæg væk, virkelig forsvundet. Så tilsyneladende spiser hun dem.

Har andre oplevet dette? For det kan da næppe være sundt for hende.
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid - Spiser sine indlæg?
  • #1   17. sep 2009 jeg vile ladee være med og bruge bukser det er også mere naturligt at en lære og vaske tig og det gør den ikke med bukser

• #2   17. sep 2009 Mon ikke det er tegn på at hun kan selv?

• #4   17. sep 2009 Hun kan netop ikke selv, hun kan ikke nå smiley Hun er en Bull Terrier. Derfor jeg har givet hende bukser, ellers er stadset over hele hytten. Hun kan kun nå hvis jeg hjælper hende, det ser ud som om hun er for stiv til selv at kunne nå.

Men kan sagtens se, at hun meget gerne selv vil, hun prøver ofte at gøre sig selv ren, men lykkes aldrig for hende uden hjælp.

• #5   17. sep 2009 Noget må hun jo kunne nå siden hun kan pille bindet ud og spise det...

• #6   17. sep 2009 Ja har du ret i, men de bukser er jo også pænt elastiske, og sommetider er de også helt taget af når jeg kommer hjem. Kan meget vel være at hun kan nå noget, det ser bare langt fra sådan ud når man ser hende forsøge at vaske sig.

Ville såmænd bare høre om I andre have oplevet noget smiley Tak for svar.

• #7   17. sep 2009 Hvis hun tager dem af, er de jo alligevel ikke til nogen nytte, så hvorfor lade hende have dem på?

Ja, jeg brugte aldrig bukser på Luna.. kan ikke se det er særlig naturligt..

• #8   17. sep 2009 Påstod nu heller ikke at det er naturligt smiley Jeg ville stadig bare høre om andre havde oplevet det.

Jeg giver hende bukserne på, bl.a. fordi det er min første tæve, ergo første oplevelse mht. løbetid, og jeg synes der er ekstremt meget blod. Desuden fordi vi lige er flyttet i en spritny lejlighed for 14 dage siden, og så kan man jo heller ikke helt lade være med at være lidt hysse over hytten.
    Jeg giver hende ikke bukserne på som et alternativ til at hun selv skal vaske sig - Vi kan godt blive enige om at bukserne ikke gør hende ren. smiley

Kommentér på:
Løbetid - Spiser sine indlæg?

Annonce