{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Min hund/hvalp bidder :-((( HJÆLP!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude..

Jeg har lidt af et problem. Min hvald/hund bider...

Han er 7 måneder gammel, en Japansk Spids.

Det er som regl børnene han bider efter, men det kan også være alle andre end mig. Ved ikke helt om det er fordi jeg har gået hjemme med ham i 4 måneder, at han ikke gør det mod mig. Han har gjordt det et par gange på min mand men det er længe siden.

Hvis der kommer fremmede ind i huset, kan jeg se at han bliver usikker/bange for dem. Han gør helt vildt og de skal IKKE prøve at kæle med ham. Så bidder han. Men når han har set dem 3-4 gange og kender dem, gør han ikke af dem.

Hvis børnene ligger og nusser med ham, kan han finde på at bide dem helt umotiveret. En gang bed han min yngste i hovedet... Og DET skal han fanme ikke gøre.
Hun er den mest stille og rolige pige.....

Nogle gange leger de vildt med ham, måske for vildt, men han er selv totalt vild med det. Løber rundt sammen med dem, logre med halen og virker glad for det.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Nu får han skæld-ud men det tror jeg ikke hjælper.

Børnene træner nogle lydighedsøvelser gange med ham. Tænkte at det kunne styrke deres bånd hvis man kan kalde det det..

Men for pokker da.. Han er jo ikke fuldvoksen, så jeg er seriøst bange for at det går helt galt en dag.. Har en veninde hvis hund bed deres datter i næsen så hun måtte syes med 8 sting. Den situation vil jeg IKKE stå i. Så ryger hunden sgu...

Hvad kan jeg/vi gøre? Vi elsker ham jo helt vildt og han er en del af familien..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund/hvalp bidder :-((( HJÆLP!!!!!
Kommentér på:
Min hund/hvalp bidder :-((( HJÆLP!!!!!

Annonce