{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Linda L
Linda L
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 103

Har lige hjulpet en dreng... {{forumTopicSubject}}

.. på max 8 med sin store hvalp på 9 mdr.(chæfer blanding). Han stod decideret og tudede fordi hunden konstant bed ham i hånden og ikke ville gå, hvilket leder mig hen på mit spørgsmål: Hvorfor helvede kader man sin lille knægt gå med så stor en hund, som han tydeligvis slet ikke kan håndtere???

Jeg måtte hen og have fat i både hund og dreng, men hunden var simpelthen så kåd, at jeg blev nødt til at bruge min grove stemme for at få den til at falde ned igen, hvilket den så også gjorde, og lagde sig ned ved siden af mig.

Moderen kom og skældte den ud på laaaang afstand " Hvad er det for noget, du kan da godt gå pænt?" Ja ja søster lystig, gå tur med din hund SELV i stedet for at lade din dreng om det! Kæft jeg bliver sgu gal.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige hjulpet en dreng...
  • #1   20. sep 2009 Stavefelj er gratis i anledningen af, at det er søndag.

• #2   20. sep 2009 Ja ved sgi heller ikke hvad folk tænker smiley "Mødte" også på et tidspunkt en stakkels dreng der stod med familiens store retriever ude foran et supermarked og kæmpede med at holde hunden der gerne ville alt andet end at stå der og vente smiley

• #3   20. sep 2009 Sagde du noget til moren?

Jeg fatter det heller ikke. Hvad hvis hunden havde set en kat, og satte efter den med drengen på slæb? Eller fik sig vristet løs, og løb ud foran en bil?

• #4   20. sep 2009 Men godt du lige kunne træde til og give en hånd og kyndig stemme med smiley

• #5   20. sep 2009 Jeg sagde faktisk ikke noget til moderen, jeg havde mere travlt med hund og dreng. Men ja, jeg skulle HELT klart have givet hende en verbal skideballe. Jeg møder hende nok en anden dag.

• #6   20. sep 2009 Hvordan ved du, at det er moderen, der har gennemtrumfet at drengen skulle gå med hunden?

• #7   20. sep 2009 CH - Fordi drengen fortalte mig at det altid var ham der skulle gå med den her hund, og han havde altid problemer med den.

• #8   20. sep 2009 Desuden er hunden moderens ansvar og hun skal ikke lægge det fra sig!

• #9   20. sep 2009 Tjaa....

Jeg synes nu det kræver at være en flue på væggen i folks liv, at gøre sig klog på hvordan de skal klare deres ting og leve deres liv....

• #10   20. sep 2009 CH - Så du synes det er ansvarligt at lade en dreng på ca. 8 gå med en meget kåd chæferblanding, som han slet slet ikke kan håndtere??

• #11   20. sep 2009 Tavlemafioso, mener du at det er ok at et barn på 8år lufter så stor en hund alene????
    Det ville jo være det samme som at sende min datter afsted med min hund når hun er 8år, syntes det er forkastlig at nogen forælder fra lægger sig asvaret...

• #12   20. sep 2009 og ja stavefejl er helt gratis...

• #13   20. sep 2009 Eftersom jeg ikke kender drengen, moren, deres fælles historie og udgangspunkt, så tillader jeg mig at lade DEM om at vurdere, hvad der er ansvarligt og hvad der ikke er.

Jeg selv gik i øvrigt tur med schæferhund da jeg var otte år gammel.... Men tiderne er langt mindre fordrende for politisk korrekthed end de er i dag.

• #14   20. sep 2009 CH - Den du gik med var nok heller ikke lige så kåd som den her. Og du tudede nok heller ikke, fordi du ikke kunne styre hunden!! Brug hovedet!

• #15   20. sep 2009 Linda, jeg vil sætte stor pris på, om du taler ordentligt til mig, tak.

Jeg tillader mig at protestere over kulturen på dette sted, der handler om en ekstrem politisk korrekthed og bedømmelse af andre mennesker ud fra oplysninger, der er begrænset til det minimale.

Her er man vældig kloge på folks liv - uden overhovedet at vide mere om det end det, de har set i fem minutter....

• #17   20. sep 2009 Et 8-årigt barn kan nok godt gå en tur med en hund, men det kræver meget fra både hunden og barnet. Jeg kan ikke sætte mig ind og i den gældende sag, men jeg ville have gjort det samme hvis jeg havde set det

• #18   20. sep 2009 Gik også selv med hunde i en tidlig alder, men det ændrer ikke på, at ansvaret for at hunden bliver luftet er de voksnes...
    Hvis drengen ikke kan magte hunden, skal han ikke gå med den. Det behøver man vel ikke at kende hele familiens baggrund for at vurdere. Synes, det er synd for både hunden og drengen.

• #19   20. sep 2009 og hvis man som 8årig med en stor hund , møder en måske løs stor hund hvordan klarer man så det ?

• #20   20. sep 2009 JEG synes bare ikke, at den her stakkels dreng skal gå med den hund. Det kan ende grueligt galt - hvorfor kan "man" ikke se det uden at skulle begynde at analysere familiens baggrund? Det har jo absolut INTET med det at gøre. Den her unghund var kåd, bed drengen i hånden, hoppede op ad drengen og var faktisk en rigtig lømmel(og det er de i den alder) - jeg fatter ikke hvorfor moderen i det hele taget sender den her dreng ud at gå med hunden, når det egentlig ikke var det drengen ville. Han synes absolut ikke, at det var sjovt, han græd jo for guds skyld!

Kommentér på:
Har lige hjulpet en dreng...

Annonce