Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til rottweiler .
  • #1   21. sep 2009 Nu barfer jeg selv, men af tørfoder kan jeg bestemt anbefale Fish4dogs, et meget rent foder. Men kig godt på hvad der er i det foder du er interesseret i.

• #2   21. sep 2009 Orijen

• #3   21. sep 2009 Hvad slags køre du med ? fish4dogs ? Og hvad mht prisen ?

Er bare interreseret i et godt foder mærke som giver min hund den flotte pels og en flot kropsbygning !

• #4   21. sep 2009 nu ved jeg jo ikke hvad du køre med nu????
    men jeg ved at royal canien laver nogle foder specjelt til racer
    vi fodrer med hills og har virkelig været og er meget glade for det han har aldrig haft så flot en pæls som nu
    men jeg tror der er forskæld på hunde så man må nok prøve sig frem men jeg vil sige at pris og kvalitet lige i hundefoder hinger meget godt sammen

• #5   21. sep 2009 Vi skal til at skifte over på royal canin rottweiler junior, da vi har fået det anbefalet smiley

• #6   21. sep 2009 Jeg kan desværre ikke lige sige hvad din hund kommer til at "køre" bedst på, det er jo så forskelligt, men for jeg begyndte at barfe brugte jeg fish4dogs og var godt tilfreds, samtidig var det et af de reneste tørfoderprodukter jeg kunne finder, og jeg travlede virkelig alt igennem.
    Men ellers er der jo ogsp Orijen, Acana osv
    Kan dog ikke anbefale F.eks Eukanuba og Royal Canins specielfoder til rottweiler, synes simpelthen det er for dårligt når man kigge på hvad de har fyldt deri.

• #7   21. sep 2009 god mad er byggestenen for et godt liv
    god bygning er meget med god motion at gøre :0)
    men da også den ratte foder

• #8   21. sep 2009 ja okay, men bestiller du så dit foder over nettet eller hvordan, for syntes da ikke lige jeg har lagt mærke til den slags foder! Og ja man betaler jo kun for mærket i royal canin. Havde hans mave ikke godt af ska det siges smiley

• #9   21. sep 2009 Han får masser af motion, så som det eneste vil jeg bare have hans foder på plads, derfor jeg søger hjælp fra dem som har fundet kuren smiley

• #10   21. sep 2009 fungerede din hund ikke godt på royal canin?

• #11   21. sep 2009 Du kan bestille det på petfoods.dk, med gratis levering ved køb over 300.

• #12   21. sep 2009 spikes mave kunne heller ikke tåle R C men nu er han jo også en gammel mand på special kost men den er så også virkelig god

• #13   21. sep 2009 Jo den lever da endnu, Men den havde vildt mange mave problemmer med det, altså tynd mave.. Så har vi prøvet skifte til et mærke kaldet "diadogg" som koster 150kr mindre som har givet et bedre resultat. Men alligevel ikke helt... men vi syntes helt klart det var bedre end royal canin

• #14   21. sep 2009 Okay det vil jeg lige prøve. Tak for hjælpen alle sammen smiley

• Geronimo
    Geronimo Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 220
    #15   21. sep 2009 Vi har haft gode erfaringer med både Acana og Eukanuba, men er lige for et par dage siden gået over til Kronch Main. Blandt andet det foder som politihunden Qato og slædepatruljen sirius anvender....sidstnævnte dog med et fedt tilskud.

• #16   21. sep 2009 mia a jeg kender mangeder er rigtig glade for R C det var vi også indtil spike fik gigt
    jeg tror det er meget forskelligt fra hund til hund jeg kender mange der siger nej nej det gav dårlig mave men ligeså mange der sage det er bare super jeg tror det er forskelligt
    bare husk at når man skifter får de dårlig mavebland fodret til at starte med så går det uden de store problemer

• #17   21. sep 2009 Hills fungerer godt her, både specialfoder til den gamle D/S med nyreproblemer, og Adult til vores rottweilertæve på 1,5 år.

• #18   21. sep 2009 Jeg fodre med Bozita.. Det er helt klart det bedste til vores rotte. an er blevet så super flot i pelsen.. og han er kun ude og tømme sig en gang dagligt

• #19   16. feb 2010 BOZITA, har hørt at det er rigtigt godt foder til Rottweilere, vi har lige købt en hvalp i en kennel, som er gået over til BOZITA, og de har rigtig flotte rottweilere, så det skal vores også "køre" på, jeg mener iøvrigt at de også er forhandlere af det :o), og Produktet er så vidt jeg ved svensk, og så er der Glucosamin i, hvilket er meget vigtigt, især til store hunde

Kommentér på:
foder til rottweiler .

Annonce