1.379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Foder til Rottweiler hvalp Foder til Rottweiler hvalp

Hej smiley
Vi har lige anskaffet os en lille rottweiler-hvalp på 11 uger smiley

Vi fik anbefalet Royal Canin specielt til Rottweiler-hvalpe, da vi var i Petworld..

Er det det bedste foder der findes til den race, eller kan I anbefale noget der er bedre? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til Rottweiler hvalp
  • #1   1. feb 2013 Hvad har opdrætteren fodret med og hvad har de vejledt jer til

• #3   1. feb 2013 det var RC de fodrede med men kan bare læse nogen siger det ikke er så godt til rottweiler så blev lidt i tvil

• #4   1. feb 2013 Vores rottweiler er vokset op på RC Giant Puppy og senere Junior.
    Det er det opdrætteren fodrede med og hun har gode erfaringer med det.

Fibie voksede og trivedes rigtig godt på det.

• #5   1. feb 2013 okay smiley han for det der rottweiler hvalpe foder fra Rc har bare set nogen der skriver det ikke er så godt fordi de vokser for hurtig på det

• #6   1. feb 2013 hvis man vil have den til at vokse langsomt, så er eukanuba large breed puppy godt.
    RC kan være udemærket, dog må man aldrig bruge Babydog, da de vokser totalt i smadder.

• #7   2. feb 2013 lykke j: vi bruger det der hvalpe foder fra Rc til rottweiler, så det er fint nok, eller skal eukanuba bedre?

• #8   2. feb 2013 Tumle: Fungere hunden fint på RC nu?
    For hvis den vokser i passende hastighed og dyrlægen er tilfreds med væksten, så ville jeg tage det helt roligt og fortsætte.

Hvad er det du har hørt skulle være dårligt ved RC Rottweiler hvalpe foderet?

At de vokser for hurtigt? eller at hunden ikke trivedes på det (pels, mave osv?)

Trivsel på foder variere fra hund til hund. Fordi én rottweiler fungere super på ét foder, er det ikke sikkert naboens rottweiler fungere på det.

• #10   2. feb 2013 heide, jeg har hørt de skulle vokse for hurtigt på det hvilket ikke er godt for dem, vi har kun haft ham i 3 dage nu, så kan ikke vudere om han vokser for hurtigt, vi skal til dyrelægen her i næste uge hvor han skal have nummer 2 vaccination, kan evt spørge ham der ang det med fodre.

• #11   2. feb 2013 ulla: det er vist noget med at de store racer ikke har for godt af at vokse for hurtigt, det er noget med deres led osv. plus det helt billig fodre er der meger korn i osv, så hunde kan ricikere at få allergi.

jeg betaler gerne for dyrt fodre så jeg er sikker på han for det han skal have, og vokser som han skal.

• #13   2. feb 2013 hvad jeg har læst og hørt rundt omkring er der noget med at de store racer vokser hurtiger på ngoet fodre og det er ikke sundt for deres led, derfor jeg spørg her inde, for at finde ud hvad der er bedst

• #14   2. feb 2013 Personligt er jeg heller ikke meget til det racespecifikke foder, jeg synes simpelthen ikke at det er pengene værd for at sige det rent ud...

Personligt ville jeg foretrække noget andet, og ja Eukanuba kan være fint det første år....

Kommentér på:
Foder til Rottweiler hvalp

Annonce