Aktivering når mor/far er syg? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ligger herhjemme og er sløj sløj sløj.. det er Fraya jo mere eller mindre ligeglad med og hun vil jo altså gerne ha at der sker noget!
Og når mor nu ik er med på en masse udendørs leg - hvad gør man så?
Man leger selvfølgelig "Fraya - den almægtige narkohund!" - eller the eftersom jeg ingen narko har.
Rigtig hyggelig leg for Fraya's næse og det trætter hendes små grå! Og så er det også skønt for mor her, når hun kan se hvor dygtig hendes lille vovse er når hun gang på gang finder theposen - om så den ligger i skuffer, blomsterkrukker eller andre mærkværdige steder!
Hvad laver I andre med vovserne hvis I har en sygedag?
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Ingen stor trang fra deres side til at skulle aktiveres.....
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.757
Men hvis de ellers skal aktivieres, så bliver det også med søgeøvelser i haven eller guffer i deres aktivitetsbolde/terninger
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
Jeg ligger med lungebetændelse, så det er begrænset med energi jeg har..og jeg har ingen til at hjælpe mig.. Vi har gået 2 ture af 20 min indtil videre, og ´har lavet en kong med frossen leverpostej til ham, som han ligger og gnasker i nu..og ja samvittigheden er rigtig dårlig, for ved at han elsker vpres daglige ture på stranden..men har det bare så skidt
Så ja vi nusser og putter under dynen og sådan her, og han tager det nu egentlig meget pænt hehe.
God bedring til dig
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Der skal lige ske lidt ekstra - men nu ligger hun også og sover ude på tæppet, dejlig tilfreds
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.576
- men havde dog dårlig samvittighed, så lokkede min forældre til at komme og lufte hende...
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 655
Kan du ikke gå ud i haven og gemme nogle gode gyffer og så vente 20 mins. tid og lade hende bruge snuden på det. Er der guffer nok at finde tager det jo en del tid og hun burde være træt bagefter.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Men ellers har hun lige "laert" at lede efter sin legetoejshund og siger jeg "find hunden" farer hun rundt og leder efter den saa det vil vel blive noget i den stil
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
jeg har nu også gået med spike med 39 i feber da jeg var alene med ham
da jeg så fik to diskosprolapser i ryggen og manden ikke var hjemme i 2 måneder var det sku svært men det var også som om spike viste jeg ikke kunne det ville heldigvis boede vi dengang tæt ved en stor mark der blev brugt til hunde tæning så der kæmpede jeg mig over og kastede med boldt og ja søge lege
men jeg syntes det er vildt som dyr kan mærke når man er syg
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 638
Omkring et tiden kommer min faste hundelufter og går laang tur med ham gerne et par timer, så han kan få krudet af.
Eftermiddagen/ tidlig aften byder på ben, eller kong så er der ro igen et par timer.
Har jeg det nogenlunde kommer han ud på en lille aftenstur 20-30 min ellers må han klare sig med haven så er han godt tilfreds med bare at ligge ved siden af og passe på mig.
Men min hundelufter er guld værd, hun begyndet egentligt som barnepige her, men hende og lucky har det så fint at jeg ikke har nogle skrubler med at betale hende for at lufte ham, og det er guld værd når jeg selv er syg eller hvis min datter er så syg jeg ikke kan gå fra hende.
Aktivering når mor/far er syg?