{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Ubehagelig oplevelse... {{forumTopicSubject}}

... ja troede aldrig jeg ville opleve det som nogle andre herinde har oplevet nogle gange - og de gange i har fortalt om det har jeg altid tænkt "Det er da skidt jo, men så slemt var det nok ikke"

Har lige været ude og gå med Zoe, min mops, vi kommer gående på et sti system i roligt tempo... Der kommer en dame løbende bagfra og råber forbirret efter mig "Har du set en rughåret gravhund ????har du??" og jeg svarer "neeej.. men skal da nok kigge mig for!"
Hun løber i modsatte retning, ret forvirret og råber og fløjer ..!

Jeg går ldit videre og høre noget pusle bag nogle trær, Zoe hører det også og kan tydeligvis lugte noget - jeg fortsætter 3 m så jeg ikke står i vejen hvis nu det var hunden der havde lyst til at komme ud.
Det er så den og den løber i samme retning som damen, men ikke efter hende - den drejer af ned af en anden vej, og jeg følger roligt efter ...

Vi møder efter 50 m en mand og ejg spørger "Kender du denne hund, eller den ejer" Og han svare" Ja det gøre jeg da i hvert fald" - bukker sig ned og RÅBER "HVOR HAR DU VÆRET, DUMME DUMME HUND, KAN DU SÅ KOMME HJEM" hunden lunter videre med halen mellem benene...

Han var sur!

jeg fik et halvhjertet forkølet "tak." med da han havde vent rykken til... jeg stod forbløffet tilbage og kunne slet ikke komme videre i mit hoved...

Puu ha..

Sorry at det blev lidt langt..Skulle bare ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ubehagelig oplevelse...
  • #1   24. sep 2009 Undskylder for stavefejl, er lidt fortumlet !

• #2   24. sep 2009 ej øv smiley
    Må være frygteligt at "aflevere" en hund til sådan en mand.

• #3   24. sep 2009 Christina - Ja præcis !... ville egentlig også gerne have sagt noget til ham - men blev virkelig overrasket og forvirret over den reaktion!

• #4   24. sep 2009 Kan jeg godt forstå. Det er altid først bagefter man finder ud af hvad man egentlig skulle have sagt eller hvordan man skulle have reageret. Øv det er synd for den stakkels vaps smiley

• #5   24. sep 2009 Christina - Præcis !... Zoe tog det hele ret pænt, og var glad bagefter... jeg skulle lige samle mig nok til at være rolig mor igen.. Pu ha

• #6   25. sep 2009 åhhh kommer til at tænke på en hanhund der fulgte mig og tessi, det var inden vi fik willum. den kom løbene, en dansk/svensk gårdhund blanding, vi gik videre og tænkte vi møder nok ejeren. ku ikke få fat i den da den var meget sky, høre så nogle fløjte og vender om. der står ejeren, en stor bred fyr, tar hunden og kaster den tværs gennem bilen så den rammer modsatte dør.... og kryber sammen på sædet, han sir tak og går, havde han ikke været større end min fyr havde han fået en overhaling, men han virkede ret ustabil... fik det så dårligt på hundens vejne.

• #7   27. sep 2009 Hejsa

Jeg havde det på samme måde tidligere... Vi indfangede jo en hund i tirsdag og i går blev den afhentet af ejeren på dyreinternattet... Opdagede at der hang en efterlysning på hunden i vores netto, og der stod et tlfnr så ville lige ringe og høre om den havde det godt....

Men jeg fik bare en snerrende mand i røret "JA JEG KAN ALTSÅ IK SNAKKE NU"... og har intet hørt siden.... ikke engang et enkelt lille tak pr sms....
    Så tænker man.... sgu synd hunden er kommet tilbage til ham...

øv øv....

Så kram til dig. Jeg forstår dig sagtens.

Kommentér på:
Ubehagelig oplevelse...

Annonce