{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Hvad er bedst for hvalpen? {{forumTopicSubject}}

Det er desværre sådan at dem der har far hunden til det kuld hvalpe jeg havde i sommers skulle have en af hvalpene, selvom deres ene dreng har allergi. Nu er de så kommet frem til at de ikk kan have hvalpen alligevel. (Felix) Hvad er så det bedste for hvalpen, skal jeg tage ham hjem og finde et nyt hjem? eller skal jeg finde et godt hjem hvor han så kommer direkte derhen? vil selvfølgekig ikk for haste mig, da han skal have et godt hjem.. han er 13 uger nu...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er bedst for hvalpen?
  • #1   25. sep 2009 Jeg tror ikke der sker noget ved at tage ham tilbage, og så give dig god tid til at finde det rette hjem til ham. Du kan nemt få så "travlt" at det kan ske at det ikke er den rette familie i første omgang. Det ville være mere synd end hvis du tog ham hjem.

    Jeg har selv sendt en 1½ årig tæve hjem til sin opdrætter, og efter en måneds tid fandt et nyt hjem til hende. Hun har det perfekte liv i dag, måske fordi den nye familie blev valgt med omtanke.

    Held og lykke med at finde et nyt hjem til ham.


  • #2   25. sep 2009 vil bestemt også tage ham hjem og finde ud af hvad han er for en og hvilken type familie han vil passe bedst ind i.

Kommentér på:
Hvad er bedst for hvalpen?

Annonce