Barf Barf
Jeg har overvejet at skifte til Barf, men inden jeg ringer til Barfcenteret og laver en aftale, vil jeg lige høre jer garvede Barf mennesker om jeres erfaringer fordele/ulemper. Mine spørgsmål er bland andet, er det godt til FB og OEB? hvad er jeres erfaringer med Barf af to hunde? lige nu spiser de tørfodder ( NUTRAM) som står fremme hele tiden. De skændes ikke om foderet, og tager ikke hinandens. Men vil det fortsætte når det er råt? Og hvad med Emma min OEB hvalp på 15 uger, nogle erfaringer med Barf af hvalp?
Vil ringe til Barfcenteret på mandag og lave en aftale med vi kan komme op, og få set på hundene og en god snak
På forhånd tak
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 133
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Hold da op det var lidt af en slat pr hund Hvad får jeg for de penge?
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 133
De gennem tjekker hunden, dens led, knogler osv. for at se hvad de mangler og har brug for af vitaminer og mineraler. Derefter laver de en foderplan.
Det kostede vist omkring 1700.. Men de er også dygtige, men jeg fik et chok da jeg hørte prisen...
De anbefaler også man kommer til kontrol tjek hver måned i starten, som koster omkring de 300, for at se om det fungere med foderplanen...
Det er mange penge, og måske slet ikke noget der er nødvendigt. Men jeg syntes nu det var meget rart, da jeg var helt uviden omkring barf da jeg startede.
En anden ting, hvis du beslutter at handle hos DBC, så lad hver med at købe for stor mængde til at starte med, for at se om din hund gider spise det! Chico var ikke særlig glad for deres kød, så jeg skiftede til RHM.
Men det er jo forskelligt fra hund til hund..
undskyld det blev lidt langt
Barf