2.961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Det ene øje mat?? Det ene øje mat??

Ja jeg tror der er noget galt med min svigermors hund..

Hendes ene øje er helt mat, hvad kan det mon være?
Hun vil ikke ringe til dyrelægen, da hun mener det sikkert går over af sig selv.
Nu har kæresten og jeg så talt om måske at vi vil give de penge og tage hende til dyrelæge. Men nogen der har nogen ide om hvad det kan være ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det ene øje mat??
  • #2   28. sep 2009 Ja det var også min første tanke. Men svigermor sagde det sikkert "bare" var grå stær. Men kan dette ikke også være et problem for hunden. Og kan man kun få grå stær på det ene øje?

Det skal siges at hunden er 11 år gammel

• #3   28. sep 2009 Hvis det er en ældre hund, kan det evt. være grå stær? Men du her ret - der er under alle omstændigheder noget, som dyrlægen skal kigge på. Om ikke andet så fordi de fleste øjenskader er temmeligt smertefulde for hunden!

• #4   28. sep 2009 Blackie har grå stær. Det har de fleste gamle hunde. Men det kommer ikke på EN dag eller en uge. Det er noget, som sniger sig ind på dem. Men hans øjne er bestemt ikke matte. De har et klart gråt skær.
    Uanset hvad, ville jeg nok skynde mig lidt til dyrlægen. Det KAN være smertefuldt, hvis det er en øjenskade.

• #6   28. sep 2009 Kan den ikke være blevet blind? Tror da nok at øjet bliver mat så . Det mener jeg ihvertfald at det kan på heste. Men jo. Afsted til dyrlægen med den.

• #7   28. sep 2009 det lyder som det samme som jeg skal til dyrlægen med kiki idag...Dyrlægen mente at det kunne være hornhinde-betændelse...

• #8   28. sep 2009 Altså vi ved ikke hvornår det er kommet. Men skulle passe hunden her i weekenden da hun skulle på noget hotel ophold. Jeg opdager det så først igår da jeg sidder med hende.
    Jeg får så snakket med svigermor om det, men hun har ikke lagt mærke til noget....

Altså jeg vil sige sådan at hun virker ikke til at have voldsomme smerter for hun er som hun plejer, bortset fra at øjet er helt mat...
    Men vil lige ringe til hende idag og snakke med hende om det og hvis ikke hun vil betale og tage hende afsted. Så ringer jeg og bestiller tid imorgen....

• #9   28. sep 2009 min søsters lille hund fik også en mat hinde over begge øjne, hendes syn er nedsat 75%, når det er mørkt mener dyrægen hun er helt blind...

Kommentér på:
Det ene øje mat??

Annonce