LOPPER - hjælp... ;O( LOPPER - hjælp... ;O(
Hej med Jer
Jeg vil meget gerne høre om nogen af jer ved hvad man skal behandle omgivelserne med ved lopper.... ? Kan ikke finde et middel der dræber både aktive lopper og de forskellige stadier hos dem ;O(
Vi skal flytte i et hus hvor det har vist sig at der er lopper, hva gør vi, vi vil jo gerne have dem udryddet inden vi flytter ind...
Vores lille vaps har nu taget dem med hjem, for anden gang, hvilket vi bestemt ikke synes er sjovt...
Hun er i fast behandling med frontline combo, så forstår ik rigtig at de lever videre på hende...
Vi kæmmer hende og har lige nu her til aften taget 16 lopper på hende som hun havde fået på sig oppe i huset.... "vi tjekkede hende inden og der havde hun ik flere tilbage fra sidste gang...
Synes det er frygteligt og hader virkelig det kryb - Så hjælp søges til hvad jeg skal gøre... og hvilken forretning jeg kan købe de produkter i som skulle kunne fjerne de kryb..
På forhånd mange tak...
Gitte
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.288
Forlad hjemmet efter sprayningen.
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.288
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.491
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 136 Svar: 816
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 36
Tusind tak for jeres dejlige hjælp...
Mange hilsner
Kalii & Gitte
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
her kan intet slå loppen ihjel så det vil være en god ide at give dine hunde forebygende... jeg bruger selv bayovantic men jeg ved at advantage også er godt... de fleste lopper har resistens overfor frontline så de lever lystigt videre...
Jeg arbejder i en dyrehandel...
Bayovantic og advantage er også gode til at tage dem der er i omgivelserne så det burde i principet ikke være nødvendigt at behandle hjemmet... vælger du at gøre dette så sprøjt ind ved alle fodlister og så videre det er tit der de gemmer sig
held og lykke med jeres projekt udryd lopper
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 136 Svar: 816
LOPPER - hjælp... ;O(