{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hundene hyler... {{forumTopicSubject}}

Vores 2 basser er begyndt temmelig tit, at hyle når vi forlader dem....

Tidligere har vi da opdaget/hørt det en gang imellem, men synes det er temmelig tit nu....

Når jeg er ved, at gøre mig klar til, at køre på arb. så holder de ekstra øje med hvad jeg laver og det er ligesom om, når hårtørren tændes, så kan man se skuffelsen i dem begge... ÅH NO! Nu skal mor også snart køre...

jeg ynker dem ikke iløbet af tiden op til vi skal køre... Beder dem hverken om, at passe på huset, aer dem eller noget inden jeg går...

Efter bildøren er smækket går der 1 min.. Så starter ulvehylene..

har nogle gange været nødt til, at vise mig ude i haven for, at de stopper, men et eller andet sted bliver de jo så bare bekræftet i, at jeg kommer når de hyler... Vi har heldigvis ingen nabo/klager eller noget, men det piner mig da selv, at vide mine hunde har det skidt! HJÆLP?
jeg går bare.. er det forkert??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundene hyler...
  • #1   2. okt 2009 nu kan jeg se det er gdér du har.... smiley

    min den gamle gjorde det også, men begyndte først da han var omkring 5 år... så tog det lidt af igen... men fra han var 7 til han døde... jamen han høl/græd hver gang jeg gik... der gik dog ca 10 min inden han begyndte.... men ihhh han kunne lyde ulykkelig....
    har spurgt vidt og bredt og har ladet mig høre at det har Gd´er en tiltends til det når de blir ældre og/eller hvis der sker en "drastisk" ændring i deres hverdag ( for mit vedkommen flyttede vi)... men hvorvidt der er hold i det ved jeg ikke... jeg fik ham aldrig til og stoppe igen, prøvede alt....
    Min brors Gd gjorde det også, men ikke i så stort omfang....


  • #2   2. okt 2009 De har legetøj, men det er kun Groggy der synes det er skægt/hyggeligt indendørs...
    Har prøvet med radioen, men måske ikke længe nok.. hmm..

    Mine basser er jo kun 2 og 3 år.. de GD,er jeg har haft før har aldrig gjort det, og vores tæve var 7 da hun døde...

    Der er heller ikke nogen ændring i deres hverdag....


  • #3   2. okt 2009 jamen jeg var nemlig lige hurtig inde og tjekke deres alder... men hvis jeg tror måske at der er lidt smittende hos dig... altså den ene er begyndt og den anden følger trop.... men hvorfor de gør det ved jeg ikke, men jeg kan bare huske hvor ondt det gjorde når min begyndte... så kan kun følge dig....

    jaee måske sådan en maskine kunne hjælpe...
    det eneste tidspunkt min stoppede, var da vi fik en hund mere... altså selskab... men der var han 10.... griner... lidt sent jo.....


  • #4   2. okt 2009 For mig lyder det som om de ikke kan lide at være alene hjemme..

  • #5   2. okt 2009 Vi har en boblemaskine.. næee tror egentlig vi har smidt den på losseren, de gad den overhovedet ikke....

    Desuden har vi 3 katte deriblandt Sonja, vores killing.. Tror mere det ville være hende der åd baconboblerne...

    Vi har aldrig haft alene hjemme problemer med nogen af hundene..


Kommentér på:
Hundene hyler...

Annonce