{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når hunde hyler ... for sjov
  • #1   2. dec 2013 Min hund hyler af begejstring når nogen hun kender kommer ind af døren. Det lyder dog mere som en hane der galer!

  • #2   2. dec 2013 @ Buch, ja men nu tænker jeg mere på når vi mennesker sætter det i gang, ved enten selv at hyle eller lade hunden høre at andre hunde gør det, fx fra videoer om hvad det gør ved hunden, om den bliver ked af det, utryg osv ....

  • #3   2. dec 2013 Det har jeg så ikke forstand på smiley men ja det er jo en lidt bedrøvelig lyd, så måske vi mennesker lægger mere i det end hundene egentlig gør tænker jeg.

  • #6   2. dec 2013 Salik hyler og kan også sættes i gang af mig. Han signaler er altid meget tygelige og han er bestemt ikke "ked af det" når han hyler. Han bruger det meget som kommunikation - i stil med kom her. Han hyler både når han ser et dyr han vil jage- for at få flokken til at komme og hjælpe, han hyler når han ved han skal ud at gå tur, han hyler nogle gange om natten "uden nogen grund". Og så hyler han hvis jeg hyler eller han hører ulve hyle osv.
    Med ham er det helt tydeligt at det enten er som kommunikation eller"bare for at hyle" men ikke fordi han er ked af det - fx hyler han ALDRIG når han er alene osv. Ulve kan jo også bruge hylen til at styrke fællesskabet i en folk.
    Skal hyler desuden kun når han selv vil. Fx kan han høre optagelser af ulve som hyler og så kan han finde på at hyle 2 ug af 10 gange fx de andre gange gider han ikke.


Kommentér på:
når hunde hyler ... for sjov

Annonce