{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesygeforsikring
  • #1   5. okt 2009 så er det jo dig jeg skal spørge om hvorfor en der er billigst..;o)
    jeg er glad for dyrekassen, men er nysgerrig på de andre..

• #3   5. okt 2009 Jeg syntes at Topdanmark og Tryg dækker næsten alt

gartnerens forsikring dækker INTET, kender flere som er hammer utilfredse med dem.

• #4   5. okt 2009 Har gartnernes. Den dækker hvad den skal, og ingen problemer med at få penge.

• #5   5. okt 2009 jeg har jo læst alt det med småt så jeg evd jo hvad de dækker osv. jeg var mest interesseret i at høre hvor god service de yder, om man hurtigt får sine penge, om de er stride når de gennemgår regninger osv.

Den billigste årlige præmie er dyrekassen og de har en selvrisiko på 577 kr. og de betaler 80 % af regningen -)

• #6   5. okt 2009 man kan ikke sige at et bestemt selskab er bedst for alle for det kommer helt an på hvilken hund man har... har man en mops skal man eks ikke vælge alm. brand og har man en amstaff skal man ikke vælge gar.fors. De har alle forskellige ting de ikke dækker.

• #7   5. okt 2009 jeg har dyrekassen.. Og er yderst tilfreds med dem... Der har aldrig været problemer med at få penge tilbage... Efter en uge er de sat ind på min konto og har vel brugt den 4 gange, uden nogel former for problemer...

• #8   5. okt 2009 jeg har dyrekassen og har måtte skulle bruge dem 3 gange allerede i år

ingen problemer overhovedet, meget kort tid efter er pengene gået ind på min konto

• #9   5. okt 2009 Bruger også dyrekassen og har desværre haft alt for meget brug for dem, kun en gang har jeg oplevet "problemer", men fik en forklaring på det

• #10   5. okt 2009 Du skal også lige tage med i dine beregninger at det vist kun er Dyrekassen og Alm. Brand, der dækker EFTER at hunden er blevet 10 år:-)

Jeg har alm. Brand og har aldrig haft problemer med dem:-)

• #11   5. okt 2009 Bettefisen.. er så slet ikke enig.. det årlige beløb er godt givet ud.. du ved aldrig hvad der sker.

Du kan jo læse herinde om hunde med brækkede ben osv... regninger på 20000... og så er de 1650 altså givet godt ud.... fatter slet ikke folk tør lade være med at have sygeforsikring..

• #12   5. okt 2009 *fatter slet ikke folk tør lade være med at have sygeforsikring..*

DET gør jeg heller ikke.......... Især ikke efter jeg havde dyrlægeregninger på 25.000,- på 1½ måned!!!

• #13   5. okt 2009 Mette.. her hos os er vi fra jan. 09 og indtil nu over 20000 kr... så jeg takker da gud for sygeforsikring... også selvom de ikke har dækket det hele..

• #14   5. okt 2009 Bettefisen.. ja jeg har så aldrig selv haft hest.. kun på kontrakt og der betalte jeg ikke forsikring..

Ang. hund, så skal jeg aldrig stå i den situation, som jeg har set andre gøre herinde... hvor de må aflive deres hund, fordi de ikke har forsikring... jeg gentager.. jeg fatter det ikke.. men igen der er vi jo forskellige...
    Det er jo nemt at skrive, hvad de ikke dækker.. de har godt nok dækket meget hos mig... hårsækmider.. hunden spiste et søm... hunden slog sit ene øje.... så jeg er lykkelig.... men godt din hund aldrig er syg eller kommer til skade..

• #15   5. okt 2009 Jeg bruger Dyrekassen til både heste og hunde. Jeg er ovenud tilfreds. Hurtig Qsagsbehandling" og penge på konto indenfor meget kort tid.

Har også prøvet at stå med en hest der var meget skadet og ikke kunne reddes, Den var både sygeforsikret og livsforsikret og fik dækket dyrlægeregninger (ca. 18.000) samt beløbet som hesten var livsforsikret til, kom til udbetaling.
    Absolut ingen klager fra mig over Dyrekassen ((o:

• #16   5. okt 2009 Vi har en selvrisiko på 300,-........ Jeg fik en regning sidst på 1000,-...... BILLIGT!!! Og her har jeg fået 540,- tilbage, mener jeg at det var........ Bare på EN billig regning.

Men et bidsår hos Blackie løb op i 6-7.000,- fordi der var komplikationer. En knækket tand kostede også et par tusinde. En hund der, af uforklarlige årsager blødte voldsomt ud af mund og næse kostede lige godt 7-8.000 inden man fandt årsagen. Så JEG tør ikke lade være:-)

• #17   5. okt 2009 Bettefisen.. rolig rolig nu.. du tolker vist noget, som jeg ikke mener.. forstod bare, at din hund mere eller mindre ikke var syg.. og så er det jo op til dig.. hold da ferie hvor bliver ting taget nært.... jeg må da hellere hoppe ud herfra..

• #19   5. okt 2009 jeg har alm,brand de dækker alt det man har brug for og har aldrig haft vrøvl med dem...

• #20   6. okt 2009 Vi har GOD erfarring med Alm Brand, vi har sygeforsikring på vores ene dobermann og har KUN fået god behandling når vi skulle have penge retur. De har været hurtige ( 3-4 uger) behandlingstid.... :o)

• #21   6. okt 2009 Hentet fra dyrekassen´s hjemmeside:

Hvornår ophører forsikringen?
    Forsikringen hos os er livslang.

Hvor stor er forsikringssummen?
    Forsikringssummen er på hele kr. 24.042 pr. forsikringsår.

Hvor stor er selvrisikoen?
    Der beregnes en selvrisiko pr. diagnose i hver behandlingsperiode.
    Hver behandlingsperiode kan have en varighed op til 60 dage.

Erstatningen beregnes som 80% af de udgifter, som hundesygeforsikringen dækker, hvorefter der alene fratrækkes en selvrisiko på kr. 577.

• #22   6. okt 2009 Har Dyrekassen til begge mine hunde og er meget tilfreds. Har haft brug for dem nogle gange til den "gamle" hund og har ingen problemer haft.

Kommentér på:
Hundesygeforsikring

Annonce