{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Skisme om det ikke skete... {{forumTopicSubject}}

Mig og Nessa + far smiley var ude at gå formiddags tur og sjovt nok gik jeg og snakkede om et indlæg her på hundegalleri om løse hunde(hanhunde) der jagter løbetids tæver. Jeg sagde at det troede jeg ikke på ville ske her da folk er gode til at have dem i rem.
Jeg nåede knap at fuldføre min sætning da en stor shæfer han kommer løbene lige ind i Nessa så bettepigen falder...Vi er alle chokeret da den kom ud af den blå luft.
Jeg suppede nessa op i armene mens hunden hoppede omkring mig for at få fat i nessa...Ejeren var ikk at se...
Vi sagde den sku gå hjem men lysterede gjorder den ikke...
Vi besluttede os for at gå i retningen hvor den kom fra i håb om at finde ejer...

Pludselig ser vi en dame mellem 40--50 år komme gåede meget langsom...
Hun komer langt om længe op til os og smiler som om det er i orden...
Jeg sagde at det ikke var så godt den gik uden rem når nu andre luftede deres hunde osv..
Hun grinede bare og sagde at den ikke ville kunne parre nessa alligevel da den var for stor til hende......! det var jo ikke ligesom pointen...
plus det tog hende 5 min at få sin hund i rem mens hun stod sammen med os..

Pisse irreterene!!!!

Lidt mug fra mig...

Sorry sorry smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skisme om det ikke skete...
  • #2   11. okt 2009 Nemlig...
    Er glad for at kæresten var med som han kunne holde hunden lidt på afstand mens jeg holdte Nessa..
    Jeg er nemlig ikk særlig høj den kunne nemt hoppe op til mit ansigt eller vælte mig omkuld smiley
    Stakkels Nessa... Hun troede jo hun skulle kanøfles smiley

• #3   11. okt 2009 Sådan er folk bare. For en del år siden hvade vi en tæve i løb. Hun var i huset og vi var i byen Vi kom hjem knap midnat, og kunne ikke komme ind. En hanhund (Gran danois) vogtede simpelhen over vores hus.
    Nu vidste jeg hvor ejeren boede så vi måtte køre ned til dem og bede dem hente deres hund.
    Næste morgen stod den i indkørslen igen og vi måtte ringe derned for og komme ud.
    Den hund havde vi glæde af hver dag, ofte flere gange om dagen, i godt en uge.

• #4   11. okt 2009 Hehe ja
    Nessa er også altid i snor...
    Når vi hyggegår har hun sig flexline på så hun har mere "frihed".
    Man bliver sku forskrækket når sådan en stor hund man ikke har set før kommer løbende...
    Men selvfølgelig var det jo heller ikke hende med shæferen der skulle døje med hvalpe hvis der var sket noget jo så hun kunne tage det helt roligt smiley
    Dog tror jeg næppe det ku ske imellem de to..
    Var bare lidt forarvet over hun kom gående såååå langsomt et sted hvor man ved andre lufter deres hunde.
    Var det min hund der var "sluppet" løs ville jeg løbe efter den hvis den var så langt væk man ikke kunne se den mere men hun var bare ude og gå søndags tur med sig selv mens vi andre kæmpede med at holde hendes hund væk fra vores...
    "der skete jo ikke noget"......!
    Nej men det kunne der have gjort..

smiley

• #5   11. okt 2009 Det er så pisse træls!
    Har også prøvet det engang Pina var i løb, og man står bare der med en hund på armen og en anden fremmed hund springende rundt om en grrrr...

• #6   11. okt 2009 kathrine r haha kunne hun ikk gå uden gangstativ ? også var hun ude at lufte 2 hunde uden snor? smiley

• #7   11. okt 2009 Jeg har engang prøvet at komme gående med boos om aftenen, hvor vi møder en ældre herre også med en mindre hunde. Han spørger om de må hilse og jeg siger pænt nej for det er mørkt og boss er på vagt, med rejste børster for at forsvare moar og så er han lidt bange for fremmede hunde. Det vælger manden så at overhøre og tager snoren af hans hund, hvorpå den fare lige direkte på boss. Jeg bliver selvfølgelig sur og beder ham få hans hund i snor på en knap så pæn måde. Hvortil manden bare svare; Der skete jo ikke noget, min hund har aldrig bidt nogen. Nej, men min hund skal sgu ikke være den første. sådan en Klaphat

• #8   11. okt 2009 Jeg hader de folk der lader deres hunde løbe frit og så råber de fra lang afstand "Den gør ikke noget" uden på nogen måde at have styr på deres hund de tænker ikke over at min måske gør

Kommentér på:
Skisme om det ikke skete...

Annonce