{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Folk er skisme underlige (Salg af dyr) {{forumTopicSubject}}

Jeg har mine marsvin til salg inden på dba.
Der er så et par som er interesseret i en han og en hun. Jeg gør opmærksom på, at hunnen er for gammel til avl, og at de to ik skal gå sammen.
Så får jeg et svar tilbage hvor de skrev, at de skam godt vidste meget om marsvin. Og at de ikke ville købe af en så useriøs som mig.
Hmm hvornår er man blevet useriøs, fordi man vil vide noget om dem der skal købe ens dyr.
Jeg kan skam ikke andet end trække på smilebåndet af det, men synes skisme det er komisk hehe

Ville i sælge et dyr uden at sætte krav til køber?
Måske jeg er for kræsen hvem ved, men mine dyr skal have et godt hjem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk er skisme underlige (Salg af dyr)
  • #1   2. jun 2010 Jeg har fundet en dame som også kan tilbyde en masse, og de har masser af tid til dem, så det lyder bare perfekt:)
    Men nøj der er mange der har henvendt sig. Men vil skisme ik give mine dyr til en der ik engang vil se billeder eller vide noget som helst om dem.
    Det lyder som et lækkert hjem din kanin har fået:) Det gør altså tingene lidt lettere

• #2   3. jun 2010 Ja man bliver altså nød til at være kræsen. Specielt når man vælger at gi dyr væk, for det er godt nok mange sære mennesker derude.

• #3   3. jun 2010 Hvor lækkert, at det så alligevel gik så hurtigt:)
    Mine marsvin er ikke helt unge længere, og det gør det ret svært at komme af med dem. Så derfor gives de væk. Men kun til det rette hjem smiley

• #4   3. jun 2010 Jeg havde/har en pony-plag til salg. Der var en der skrev til mig og var intra. Jeg spurgte ind til om hun havde erfaring med heste eller hvordan. Og ja det havde hun da. Havde haft med heste at gøre i mange år. Så spørger hun om den er tilredet!!!!( hun havde fået afvide at hesten kun var knap to år.) Halooooo. Hun blev pænt sur da jeg sagde at hun bestemt IKKE kunne købe min hest da det ikke tydede på RET meget erfaring.
    Så nej. Sælger ikke dyr uden at stille visse krav til køber.

Kommentér på:
Folk er skisme underlige (Salg af dyr)

Annonce