{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Tænk hvis.... {{forumTopicSubject}}

Alle hunde-ejere var så ansvarlige som flertallet her på hg smiley

Synes tit og ofte det lyder som om flertallet aldrig begår fejl mht. deres hunde og måden de holder dem på

Vi ville aldrig se løse hunde eller lorte ligge rundt omkring og overfald på andre hunde ville aldrig ske.

Ironi kan forekomme i dette indlæg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk hvis....
  • #2   13. okt 2009 Alle kan lave fejl, men ingen ville være deres ansvar bevidst hvis alle bare ignorerede det af frygt for en moralprædken bagefter. At man påpeger at noget er forkert er ikke ensbetydende med at man tror at ens eget lort ikke stinker. Det er godt nok at læse lidt for meget mellem linierne

  • #3   13. okt 2009 Rene.

    Uanset om der er regeler eller ej, så er folk total ligeglad, de er sig selv nærmest, og hvem tænker på at ryder op efter hunden, eller bare sig selv.

    Folk gør bare som det passer dem som regel.


  • #4   13. okt 2009 Hæhæh - mine hunde er absolut ikke perfekte, og de laver da virkelig nogle ting indimellem, som kan få andre (og mig selv) til at tvivle på, om de overhovedet har taget noget af opdragelsen til sig smiley

  • #5   13. okt 2009 ¤ Søster McFluff ¤

    nææ, men det er altid nemmere at finde andre folk´s fejl, fremfor at kigge indad smiley



  • #6   13. okt 2009 Jeg kan vist ikke kalde mig "hellig". Jeg lærer hele tiden og er langt fra perfekt.

    Men det vigtigste er at mine hunde er sunde og raske og glade for det liv vi har budt dem.


  • #7   13. okt 2009 Det er også nemmere at give råd når man selv har oplevet hvor galt det kan gå.....

  • #8   13. okt 2009 René

    Jatak, den kliché kender alle vist godt - 4 fingre peger tilbage, bjælken i eget øje og alle de andre smarte udtryk der skal give dårlig samvittighed for at være uenig med andres måde at gøre tingene på.

    På den anden side kan det være nemmere at finde fejl ved sig selv når man netop får indblik i andres. Jeg har personligt lært mange ting af andres fejl, og egentlig også fra at få påpeget mine egne, så jeg er kun glad for at der deles herinde. Nogle går overbord, men der er vi jo ud over at diskutere fejl og mere ud i tilsvining og personforfølgelse.


  • #9   13. okt 2009 Kald mig.. Dér har du nemlig fat i en ret vigtig pointe smiley

    René: Det er vel også fordi, der bliver givet råd i henhold til det enkelte problem - det er jo ikke sikkert, det er på det område, man selv har lavet fejl. Eller måske man har og har lært af dem?

    Den hundeejer, der ikke har begået fejl, er vist ikke født endnu smiley

    Og så tror jeg i øvrigt, at i og med man befinder sig her på HG, så er det fordi man har en stor interesse for hunde - og deraf måske også større ansvarlighed og bevidsthed ift dem, der "bare" har hund. Og nej, jeg siger ikke, at hvis man ikke er på HG, så er man uansvarlig smiley


  • #10   13. okt 2009 selvfølgelig laver alle fejl ind i mellem - der er bare nogen der ikke skilter med det smiley

  • #11   13. okt 2009 hæhæ Ginne, sådan kunne man måske også sige det *G*

  • #12   13. okt 2009 Jeg tror ikke, der er nogen herinde, der ikke laver fejl.

    Når en bommert tages op i en tråd på HG ville det være temmelig uoverskueligt, hvis vi alle, for at diskutere den, skulle servere en fyldig beskrivelse af vores egne først.

    Vi er alle fejlbarlige, men jeg ser ingen problemer i, at vi tager et tema ad gangen.
    Og selvom vi alle er fejlbarlige, så kan vil ligeså godt erkende, et det ER fejl.


  • #13   13. okt 2009 Jeg ved ikke hvad I mener?? Jeg laver ALDRIG fejl i mit hundehold!!!!! Det var HELT bevidst at jeg sendte Lotus en tur over Øresund og at de fik lov at bade i fiskedammen på kirkegården!! Fejl?? Moi?? Never!!

  • #14   13. okt 2009 *og godt nok har jeg hundetegn, men de er sq svære, at sætte på en Retriever-snor, så det er sjældent at de er på*

    Jeps.,.......Det samme her.......*GGGG*


  • #15   13. okt 2009 Hundetegn, det er sgu sjældent hun har det på....

    Hun går også fri hvor det ikke officielt er tilladt....

    Pyha.....


Kommentér på:
Tænk hvis....

Annonce