{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korte eller lange ture
  • #1   14. okt 2009 Bailey får en kort morgentur, lang eftermiddagstur og kort aftentur...

• #2   14. okt 2009 Vi går 3 lange ture: morgen, middag og aften og 2 korte ture eftermiddag og inden vi gå i seng. Så en blanding af lange og korte ture bruger vi hos os:)

• #3   14. okt 2009 Vi blander. kort tur om morgenen og kort tur inden sengetid, og derimellem er det meget blandet.
    Nogen dage tager vi én laang tur/''udflugt'' på flere timer hvor vi er afsted på f.eks. strand, i mosen eller andet. De dage tager vi som regel kun korte ture ellers, for efter sådan en tur er vovsen alligevel træt.

• #4   14. okt 2009 Det er meget forskelligt... Kommer an på så meget... Blæser det meget er han ikk meget for at komme ud... Så bliver det til mange små ture... Er det fint vejr tager vi gerne en længere tur... Nogen gange flere og hver gang.... Kommer helt an på hva han lige har lyst til.... Og om jeg lige har tiden til en lang tur... Så her er det meget forskelligt...

• #5   14. okt 2009 uh det kommer helt an på træningen, og vejret, er det godt vejr plejer vi at træne og lege meget, så vi går ikke så langt, men vi hygger os i nogle timer, er det dårligt vejr, jamen så går vi lange ture med leg dog uden træning.

• #6   14. okt 2009 Vi går for det meste korte ture og så engang imellem en lang tur rundt om damhussøen eller på engen.
    Fie er ikke specielt ivrig for at komme ud når det er koldt og hendes energiniveau er faldet meget det sidste halve år.
    Det er også meget rart at hun ikke "forventer" at vi skal gå en time hver gang vi er ude men kan nøjes med en lille tur. Vi bor i lejlighed, så derfor kommer hun ud på en lille tissetur når hun nu siger at hun skal ud.

• #7   14. okt 2009 Jeg har ikke nogen fast "plan" -det afhænger af hvad jeg lige skal den dag.

De er med ved hesten ca 5 gange ugentligt, hvor de kan give den gas på marken/banen alt det de lyster, lige med undtagelse af den tid jeg sidder på hesten, og der hjælper Gaia til med at bære strigler, sporer, sko og hvad der nu ellers skal slæbes fra et sted til et andet. Det er alle tiders aktivering for hende, og hun æææælsker at hjælpe.
    Reiki foretrækker at bruge tiden "alene" (under opsyn) og få snust, leget, gravet og hvad en hund nu ellers skal.
    Ofte tager vi lige lidt træning på banen når jeg er færdig med at ride.

Derudover kommer de på tur morgen og aften (og middag/eftermiddag de dage vi ikke er i stalden). En af disse ture er ofte hver for sig, og derfor ikke så lang. Den bliver brugt til lidt træning, leg e.l.

Deres fællestur er længere, men igen, det afhænger af hvad vi skal den dag, hvad humøret er til osv.

Dertil kommer så holdtræningen i klubben.

Når det lige kommer over os, og tiden er til det, bliver det osse til hel- eller halvdagsture med varm kakao, madpakke og hvad der nu ellers hører til sådan en tur. Og den varer så fra omkring 4 timer og op.

• #8   15. okt 2009 Dette er lige p.t. hvor det er meget mørkt udenfor.
    Om morgenen kører vi (næsten) altid samme rutine.
    Går en tur på ca. 20 min. i snor hvor hun får gjort hvad hun skal. Når vi kommer hjem, kommer hun i haven hvor hun rigtig kan få løbet noget energi af. Derefter får hun sin mad - Enten i haven eller i aktivitetsbold, alt efter vejret.
    Eftermiddag (kl.16.00) er det forskelligt om vi træner, går tur (kort/lang), leger i haven.
    Når vi har spist får hun god lang gå-tur på 30-60 min alt efter hvad vi har lavet om eftermiddagen.

• #9   15. okt 2009 Mange tak for jeres svar smiley

• #10   15. okt 2009 Her har vi intet fastlagt. Men vi går sjældent lange ture. Cassius har aldrig prøvet at gå tur på over 1½ time.

Kommentér på:
Korte eller lange ture

Annonce