656 visninger
|
Oprettet:
underlig opførsel eller {{forumTopicSubject}}
Ja det korte og lange er at sys der er et mønster i Jacks opførsel hver gang jeg er "skadet"
Hvis jeg som dag har været nede og fjernet modermærke.. kommer hjem.. Jack finder ud af at jeg er skadet.. og så begynder det.. han klistrer helt vildt.. han dominere mig ikke på nogen måde men han beskytter mig.. hvis jeg f.eks er ude at gå er han meget mere vågen over for andre..
Er det bare mig der sys det er underlig opførsel eller.. man ser det da ikke i ulveflokke eller gør man? Håber i har nogle gode svar
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 578
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.901
Vores hund opførte sig underligt under de dele af min graviditet hvor jeg var skidt tilpas. Hun sad bare og kiggede på mig, hvor hun normalt ligger udenfor det meste af tiden.
Hvis vi har været ude blandt andre mennesker eller dyr, så skal hun straks sniffe os helt igennem. Noget lugter anderledes.
Da vi tog baby med hjem fra sygehuset, var han straks accepteret - for han lugtede jo af os. Lúa havde selv været med til at vaske babytøjet, så hun kendte lugten.
De er fantastiske de hunde
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Men det er ganske normalt. Louie passer også mig, når jeg er syg. Han ligger hos mig, hvilket han aldrig gør normalt, og han er opmærksom på alt jeg laver.
Han veg heller ikke fra kærestens side, da han var blevet opereret i knæet.
Min gamle chefs hund blev med at stikke snuden i maven på hende og klistrede helt vildt op ad hende. Hun var så gravid
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.901
Det er jo derfor man ikke må omgås hunde hvis man er bange, for de kan lugte det og reagerer derefter.
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 578
Nej har heldigvis ikke en ulv.. Hehe
Gode historier i kommer med forresten. Beviser bare at Jack ikke er underlig.. Eddie reagere bare ikke på det.. derfor undrede jeg mig
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Og det er bestemt ikke på en omsorgsfuld måde...
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
Da han var lille og jeg lå med mega feber i 4 dage, der lå han i sengen dag ud og dag ind med mig... kun afbrudt af små ture på 5-10min. Ingen ballade...
Nu vil han skide mig og min sygdom et stykke... jeg kan bare komme igang.. ellers skal han nok sørge for jeg kommer det!
underlig opførsel eller