{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

underlig opførsel eller {{forumTopicSubject}}

Ja det korte og lange er at sys der er et mønster i Jacks opførsel hver gang jeg er "skadet"
Hvis jeg som dag har været nede og fjernet modermærke.. kommer hjem.. Jack finder ud af at jeg er skadet.. og så begynder det.. han klistrer helt vildt.. han dominere mig ikke på nogen måde men han beskytter mig.. hvis jeg f.eks er ude at gå er han meget mere vågen over for andre..
Er det bare mig der sys det er underlig opførsel eller.. man ser det da ikke i ulveflokke eller gør man? Håber i har nogle gode svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig opførsel eller
  • #2   11. apr 2011 Ja men er det en normal ulve opførsel.. nej vel?

• #3   11. apr 2011 Hunde kan fornemme rigtig mange ting, og som Christa nævner, så har de fantastisk lugtesans også; så det er ikke til at sige om det er fordi din hund fornemmer din ændrede sindstilstand eller om den kan lugte at noget er anderledes.
    Vores hund opførte sig underligt under de dele af min graviditet hvor jeg var skidt tilpas. Hun sad bare og kiggede på mig, hvor hun normalt ligger udenfor det meste af tiden.
    Hvis vi har været ude blandt andre mennesker eller dyr, så skal hun straks sniffe os helt igennem. Noget lugter anderledes.
    Da vi tog baby med hjem fra sygehuset, var han straks accepteret - for han lugtede jo af os. Lúa havde selv været med til at vaske babytøjet, så hun kendte lugten.
    De er fantastiske de hunde smiley

• #5   11. apr 2011 Nu er det jo ikke en ulv, du har.

Men det er ganske normalt. Louie passer også mig, når jeg er syg. Han ligger hos mig, hvilket han aldrig gør normalt, og han er opmærksom på alt jeg laver.

Han veg heller ikke fra kærestens side, da han var blevet opereret i knæet.

Min gamle chefs hund blev med at stikke snuden i maven på hende og klistrede helt vildt op ad hende. Hun var så gravid

• #6   11. apr 2011 Jo jeg tror det er normal flokopførsel at man kan lugte noget er anderledes. Levende væsener lugter forskelligt alt efter om de er glade, triste, sårede, bange, gale osv.
    Det er jo derfor man ikke må omgås hunde hvis man er bange, for de kan lugte det og reagerer derefter.

• #7   11. apr 2011 Jamen har jeg fået det helt galt i halsen med at hvis et flokdyr er syg skadet eller lign. Trækker de sig fra flokken.. nemlig som i skriver at de kan mærke det.
    Nej har heldigvis ikke en ulv.. Hehe

Gode historier i kommer med forresten. Beviser bare at Jack ikke er underlig.. Eddie reagere bare ikke på det.. derfor undrede jeg mig

• #8   11. apr 2011 Mine reagere også på det. Især Laika. Ligesom hvis jeg er ked af det, henter hun alt sit legetøj og giver mig, hvorefter hun kravler rundt oven på mig.

• #9   11. apr 2011 Min nuværende og min sidste hund synes det er røvsygt, hvis jeg har en nede-dag og så gør de hvad de kan, for at få lidt liv i kluddene...

Og det er bestemt ikke på en omsorgsfuld måde...

• #10   11. apr 2011 CH - jeg troede at jeg var den eneste med en hund uden situationsfornemmelse..*G*

Da han var lille og jeg lå med mega feber i 4 dage, der lå han i sengen dag ud og dag ind med mig... kun afbrudt af små ture på 5-10min. Ingen ballade...

Nu vil han skide mig og min sygdom et stykke... jeg kan bare komme igang.. ellers skal han nok sørge for jeg kommer det! smiley

Kommentér på:
underlig opførsel eller

Annonce