{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Underlig opførsel {{forumTopicSubject}}

Min hund Mille er begyndt at opføre sig underligt - i hvert fald i forhold til hvordan hun normalt er. Jeg døjer med at hun bliver hvalpesyg, når hun lige har været i løbetid, men det plejer hurtigt at holde igen, når man fjerner de ting hun adoptere. Men nu er hun begyndt at rende rundt med et af hendes pivdyr konstant.. Hun piver ikke med den, men skal have den i munden eller ved siden af sig uanset hvor hun er derhjemme. Hun kan ikke falde til ro, hvis pivdyret ikke er i sengen når vi skal sove, og hun kan finde på at vække os om natten, hvis hendes pivdyr er faldet på gulvet eller under sengen. Dette foregår kun når vi er derhjemme, der er ingenting på gåture eller når hun er med nogle steder henne.

Jeg ville så høre jer, om der er nogle med det samme problem, og hvad man eventuelt kan gøre ved det?

Hun er 2 år gammel og er en blandingshund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig opførsel
  • #1   15. sep 2015 Sådan gør min tæve når hun er gået ud af sin løbetid.. Og jeg må konsekvent fjerne ALT legetøj især bamser og pivedyr i 2-3uger før hun igen bare leget med det og ikke leger baby med det

  • #2   15. sep 2015 Jeg blev mormor til en burger og en hotdog, når Kaido var falsk drægtig. Hun blev ret hurtigt steriliseret.

  • #6   16. sep 2015 Jeg har også overvejet at få hende steriliseret, synes bare ikke at hun var gammel nok første gang hun kom i løbe tid. Men kan det virkelig passe at det er falsk drægtighed når det er et par måneder siden hun var i løbe tid, og der intet var denne gang? Hun er som regel kun i løbetid 2 gange om året og var det i uge 27-28.

  • #7   16. sep 2015 Det passer helt perfekt med, at det var nu hun skulle føde, hvis hun havde været drægtig.
    Du kan købe Galastop hos dyrlægen, hvis det er rigtig slemt.
    Og ellers som de andre skriver, så er sterilisation vejen frem.


  • #10   16. sep 2015 Kaido havde det elendigt mentalt under løbetiden og den falske drægtighed var helt ekstrem. Hun var pludselig bange og utryg ved ALT og kunne ikke gå forbi høstmaskiner, cykler, en plastpose uden at blive utryg og gå tæt op ad mig. Og det skete 2 gange om året. Det kunne jeg ganske enkelt ikke byde hende.

Kommentér på:
Underlig opførsel

Annonce