{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Underlig opførsel {{forumTopicSubject}}

Vi har lige været på en god lang skovtur smiley
Ved et vejkryds i skoven kommer der nogen med en sort ung retriever Ca 1 år gammel.
Så straks den ser Dana og Anton, smider den sig ned smiley den ligger bare og kigger på dem, ligner mest af alt en hund uden ben smiley
Hvorfor hulan gør den sådan?
Da vi passere selvfølgelig med kort snor hopper den frem med en attitude at den gerne vil lege.
Anton kan ikke lide fremmede hunde så han knurre og skælder ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig opførsel
  • #2   9. apr 2016 Saga gør noget lignende som dæmpende signaler.

    Hun er meget ivrig efter at lege med andre hunde, starter kategorisk altid med at bilde andre hunde ind at hun er blid og sød - et halvt minut senere lærer de hvad det er at lege med en spaniel af lagtlinier, men med masse fra en golden retriever...

    smiley


  • #5   9. apr 2016 Det så sådan set lidt sjovt ud, for den så os ikke med det samme, den drejede hovedet, og smut... så lå den ned smiley

    Dana danser altid rundt, når det er os der skal passere en hund, halen holdes højt og logrende , og pelsen stritter til alle sider, mens hun siger sådan en snorkende lyd smiley
    Det er sådan en : Hrau hrau - lyd , som sagt det lyder mærkeligt og sjovt smiley
    Anton er altid sådan mere forbeholden ala : Skrid, det er min dame smiley
    Og jeg tror sådan set den unge vaps meget gerne ville have leget med Dana og omvendt smiley
    Jeg kender godt hunden, jeg har mødt dem nogle gange i skovene her på Petersgaard, jeg kendte også den hund de havde før, samme race, den legede et par gange med Dana før vi fik Anton.


  • #6   9. apr 2016 Jeg tænker det et dæmpende signaler , hunden gør det for at virke mest muligt usynlig , så der ikke bliver ballade smiley

  • #7   9. apr 2016 I kender alle "hvalpe bukket".

    Der Saga gør opfatter jeg som overdimensioneret hvalpebuk.
    Hun viser alle tegn på, at en fremmed er en ven man lige har mødt, og lægger sig, brystkassen først, bagdelen med den glade hale til sidst.


  • #8   9. apr 2016 Jeg synes altid retrieverracer gør sådan.. Coco HADER det! Det der fremspring gør hun absolut ikke vil hundene, for for hende er det så uhøfligt, og hun er meget med høflighed, når det kommer til andre hunde smiley

Kommentér på:
Underlig opførsel

Annonce