{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Underlig opførsel {{forumTopicSubject}}

Hej, min hund Kenzo, er begyndt at opfører sig vildt underligt, lige pludselig er han begyndt og splitte mit soveværelse ad, han pøller og tisser over det hele..

Jeg bor sammen med min søster og svorger på en gård, og han opfører sig sådan med afføring og tis indenfor når det kun er min søster og svorger der er hjemme, men kan han komme til det så splitter han gerne det hele ad, vi har prøvet og sætte ham i bur som han sagtens har kunne være i før uden nogen problemer, men det bryder han ud af nu, hvordan det kan lade sig gøre er mig en gåde..

Han har aldrig gjort nogle af de her ting før, hvis der er nogen der har nogle råd eller vejledning til hvad men kan gøre vil jeg rigtig gerne høre fra jer smiley

Pote dask


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig opførsel
  • #1   14. mar 2012 Et bur løser kun dit problem ikke hundens.
    Har der ikke været den rigtige træning med buret, så gør du kun problemet værre..


  • #3   14. mar 2012 Jeg ville starte forfra med alene hjemme træning tror jeg... lyder som en slags seperationsangst han får når du ikke er der, måske der er sket en lille ting en dag du er gået som har sat det igang...

  • #4   14. mar 2012 Han er 3 år har til sommer ..

    Det kan godt ske at jeg skal starte forfra igen med alene hjemmetræningen ..
    Bur træningen har været hel fin, han har aldrig haft noget problem med at være alene hjemme og være i bur..

    Nej der er ingen løbske tæver i nabolaget, han er faktisk den eneste hund der bor derude smiley


Kommentér på:
Underlig opførsel

Annonce