{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Profilnavn + tip hundehår {{forumTopicSubject}}

Mindsandten om ikke jeg fandt ud af at få profilbillede og et navn der er knapt så mange kilometer langt smiley

Men men Line Engly L - hedder nu Line & Sheik, og er med billede - VOILA!

Både farmand og hund snorker, ved ikke hvem der sover "højst", men nu vil jeg også prøve!

Forresten: Lige et tip:
Skumklude (dem man bruger til bleskift o.l.) i vaskemaskine og tørretumbler samler (hunde)hår så man er fri for at det lander i filteret, eller stadig sidder i tøjet efter vask Nemt og billigt! 3-4 stykker i maskinen, så er vores tøj hår-frit (til vi tager det på ihvertfald) de kan bruges flere gange (og tager iøvrigt også imod overskudsfarve, så det er nemt at se om de nye bukser er klar til vask med andet tøj smiley

Har i også nogle gode tips? Om hund og andet? Husmødre / hundeejere ved skisme så meget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Profilnavn + tip hundehår
  • #1   19. okt 2009 jeg spare på at købe høm høm poserne
    genbruger = poser fra der har været brygt i frysern og dem man tar til frugt -samt de poser der er om fransbrød og rugbrød med mer
    når man har 4 hunde bruger man mange poser ,men det er meget sjælen jeg køber dem ,soter små og store hver for sig og ruller dem om den lille pind der er i poseholdern
    jeg spare penge og der blive smidt mindre plastikposer smiley


  • #2   19. okt 2009 super tak for de gode sparer tips...de er jo lige til en omgang kontant eller hvad det nu hedder:O)

  • #3   19. okt 2009 jeg har prøvet det med skumklude i vaskemaskinen, jeg synes ikke det virker særlig godt...tørretumbler har jeg ikke

  • #4   19. okt 2009 Jep, vi kører lige en hunde-kontant her smiley

    elisabeth - god idé med poserne. Man smider jo faktisk mange poser (Co2) ud hver dag... smiley

    connie kennel Nezumi - Skumkludene er super effektive her... Underligt at de ikke virker hos dig! Virker både på det tøj vi hænger op og på det der bliver tumblet...
    Noget billigere end at skifte vaskemaskinen ud, og noget nemmere end at rense filter konstant smiley

    De tager også mine lange hår, så er nok ikke fordi pelstyperne er forskellige.



  • #5   19. okt 2009 de tager faktisk også mine lange hår, men ikke hundenes


Kommentér på:
Profilnavn + tip hundehår

Annonce